UPDATE: Gevangen Pit Mix springt uit raam op tweede verdieping om zichzelf en haar vriendin te redden

Sadie en Rocky zijn twee Pit Mix pups die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. Het paar heeft overleefd tegen alle verwachtingen in vertrouwend op de troost en uiteindelijk, moed en verstand van elkaar om te overleven. Sadie en Rocky werden door hun familie op de meest wrede en onvergeeflijke manier in de steek gelaten. Sadie en Rocky’s familie verliet hun vervallen huis en liet de honden opgesloten achter, zonder eten of drinken, of de intentie om terug te keren. Ze gingen zelfs zo ver dat ze een van de ramen dicht timmerden, zodat de buren hen niet konden zien.

Afbeelding Tiny Cause Facebook

Sadie was haar misbruiker te slim af en redde hen beiden

Het is onduidelijk hoe lang Rocky en Sadie opgesloten zaten in het afbrokkelende en gevaarlijke huis. Het was lang genoeg voor hen om zoveel gewicht te verliezen dat hun ribben naar buiten staken en voor de vlooienplaag om ervoor te zorgen dat Sadie’s ogen opzwollen en haar vacht in flarden uit viel. We kunnen ons alleen maar voorstellen hoe de honden aan de deur hebben geklauwd en hebben gehuild van honger en angst.

Sadie bereikte een breekpunt en besloot dat ze zou doen wat nodig was om vrij te zijn en voedsel te vinden. Ze waagde het erop en sprong uit het raam op de tweede verdieping om te ontsnappen. Haar moedige sprong werd gezien door een buurman die geschokt was om de honden nog steeds op het terrein te zien en nog meer verrast was door de moedige daad van de hond. Buurman Raymond Sochor vertelde WPXI News 11, “Ze in een verlaten huis zetten en ze daar achterlaten om te sterven? Dat is dierenmishandeling voor mij.” Daar zijn we het mee eens, Mr. Sochor.

Afbeelding Tiny Cause Facebook

Reddingsgroep Tiny Cause zorgt voor het paar

Darla Held is de oprichtster van reddingsgroep Tiny Cause. Redders van haar team namen het risico om het huis binnen te gaan, dat was ingestort en waar de nagels uit de vloer sprongen, om Rocky te halen. Ze zorgen voor Sadie en Rocky, ze worden weer gezond zodat ze goed genoeg zijn voor adoptie.

Ze meldde aan The Trib dat Sadie twee oorontstekingen had, beiden waren besmet met vlooien, en beiden hadden ongeveer 20 pond ondergewicht. De groep heeft op Facebook geld ingezameld om de medische zorg te verlenen die nodig is om Sadie en Rocky in tip top conditie te krijgen voor de gelukkige familie die hen mee naar huis neemt. De groep wil de twee samen adopteren, omdat ze zo’n hechte band met elkaar hebben.

Sadie en Rocky worden elke dag beter en zullen binnenkort de ware betekenis van liefde kennen wanneer ze een voor altijd thuis vinden.

UPDATE: Tiny Cause heeft hun uiterste best gedaan voor Sadie en Rocky – en uiteindelijk betekende dat aparte huizen. De twee zijn dan wel gescheiden, maar ze zijn beiden gelukkig en gezond in liefdevolle huizen met adoptanten die hen hun beste leven geven!

Aanbevolen afbeelding Tiny Cause Facebook

Source link