Ump gedraagt zich onbeschoft tegenover de vleermuishond, en de menigte laat hem het horen

Tijdens een minor league honkbalwedstrijd tussen de Las Vegas Aviators en de Sacramento River Cats probeerde Finn the Bat Dog gewoon zijn werk te doen als een goede jongen toen de scheidsrechter ruw ingreep.

Bron / afbeelding screenshot credit: De Dodo via Facebook Bekijk video

Finn rende naar buiten om een afgedankte vleermuis te halen zoals hij altijd heeft gedaan (en goed gedaan!) toen de ump hem op het allerlaatste moment oppakte en van de hond weggooide. Het publiek was niet blij en reageerde meteen met een koor van boosheid.

Even kwamen de fans van beide teams samen tegen een gemeenschappelijke tegenstander en kozen de kant van de hond. De vleermuishond ging nog door en rende naar de vleermuis toe om hem op te halen. Goed gedaan, Finn! 🙂

Hier is een video die laat zien hoe dit normaal gesproken gaat: