Therapeutische bedden voor uw ouder wordende of senior labrador

Deze blog is nogal persoonlijk voor mij, en ik weet zeker dat ik het heb voltooid nadat ik veel tranen heb vergoten bij het schrijven ervan. Het toeval wil dat mijn lieve Amy (een Romeo-dochter) bijna 13 is, maar in die oudere jaren sluipt. Nu loopt ze nog steeds 2 mijl per dag met mij en doet het best goed voor een oude meid. Maar ik heb veel dingen goed gedaan met Amy, en veel dingen verkeerd. Maar een van de dingen die me bezighoudt nu is dat ik goed wil doen door haar is in het krijgen van haar een GOED, premium THERAPEUTISCH bed. Ik heb er in de loop der jaren tientallen gehad – velen van wie ik hield. Ik heb zelfs gratis, dure bedden cadeau gekregen van dierenbedrijven, maar na al die verschillende merken, modellen en vormen, heb ik niet alleen bedacht wat ik verkies in een hondenmand (na het bekijken en ervaren van zoveel), maar ook wat ik heb gevonden AMY leuk vindt. (En heel misschien ook wat je Labby Love nodig heeft)

Als iemand die zelf worstelt met rug- en nekproblemen en de voordelen kent van het hebben van de juiste matras om op te slapen , kan het het leven draaglijk of absoluut ondraaglijk pijnlijk maken. Ik heb ook scoliose, dus ik weet ook hoe belangrijk houding is. Ik heb toevallig veel lieve vrienden die chiropractors zijn, dus ik heb de neiging om meer na te denken over het skelet van onze hondenfamilieleden dan de gemiddelde fokker, denk ik. Dus bij het krijgen van een bed / matras voor mijn hond, wil ik er zeker van zijn dat het op veel manieren comfortabel voor hen zal zijn, waarvan ik er veel heb geleerd van hondenminnende, lieve chiropractische vrienden en uit persoonlijke ervaring:

-Het moet een therapeutische matrasbodem van goede kwaliteit hebben, niet alleen een binnenkant van eierkratschuim. Ze gaan in slechts enkele maanden kapot. Een goed, stevig matras waar je zelf op zou slapen. (hey, als je een Labrador hebt, ga je gang en probeer het! Mijn dochter sliep vroeger op de bedden van onze hond toen ze een peuter was – met een laken eroverheen – om tv te kijken! Ze hield van ze!) Dus ik heb ‘dat’ type bed gevoeld – en ik had jaren geleden veel interactie met een fabrikant van hondenbedden om hen te helpen met hun marketingcampagne, dus ik heb meer geleerd over hondenbedden dan de gemiddelde persoon. Maar dat betekent dat jij en JOUW Labby kunnen profiteren van wat ik heb geleerd!

(Boven: Ok, om eerlijk te zijn, dit is het bed waar mijn dochter als peuter op zou slapen – “Bully Beds” is het merk – als ze tv keek, is het verbazingwekkend stevig en heeft het een plek voor de nek van je huisdier om correct te zitten. Dit bed vind je hier.

Het moet worden “versterkt” – dit geeft het “surround” gevoel waar honden van houden, waardoor ze zich veilig en ontspannen voelen. Ze kunnen ook hun hoofd op de bolster laten rusten, zodat hun nek in een gezonde positie staat waar zelfs mijn chiropractor trots op zou kunnen zijn! Zorg ervoor dat ze stevige, stevige bolsters zijn en niet zo snel slijten als de eierkrat rommel en laat de nek van je hond uit lijn met zijn wervelkolom. Hieronder staat een voorbeeld van een ‘versterkt bed’.

-Het moet een stevige, maar ADEMENDE materiaalhoes hebben. Als hij niet ademt, zal uw hond recht op de tegelvloer afgaan en nooit meer terugkeren. LOL. Dus geloof me op mijn woord op deze! Bovendien heeft elk premium bed een rits, zodat u de hoes eraf kunt halen en kunt wassen wanneer dat nodig is. Hieronder staat het type hoes dat ik zoek. Ook hou ik van donkergrijze of bruine kleur. Hieronder een voorbeeld van een ademend type bedovertrek. Klik op de hondenmand om er meer over te weten te komen!

-Het moet LEVEL zijn. Ik weet het, dit klinkt raar, en je hebt er misschien nog nooit aan gedacht. Maar we hadden ooit een hondenmand die meer dan $ 400 kostte en het was mooi, zacht, ademend, duurzaam en had een bolster – maar de buitenrand versleet langzaam na verloop van tijd van mijn honden die op het bed stapten, en na verloop van tijd rolde het uit, waardoor de houding van mijn hond werd “gekanteld” wanneer hij erop sliep. We zijn dat bed aan het vervangen, eigenlijk, terwijl ik dit schrijf! Amy zal blij zijn! Het gaat vlak langs het raam bij Jonathan’s bureau waar ze overdag graag rondhangt en de konijntjes, eekhoorns en eekhoorns in de voortuin ziet rennen.

Even een kanttekening. Bedenk waar je plaats het bed, ook voor het comfort van uw hond. Ik zorg voor een bij het raam (die in de winter warm of koud kan zijn, beide), dus ik zorg er ook een in een gebied dat warm is, en een waar het koeler is… Ik heb zelfs een derde in een ander gebied – gewoon omdat ik mijn honden zo verwen – en vind het leuk dat ze een bed hebben in welke kamer we op dat moment ook rondhangen!

OH YEAH – en zorg ervoor dat je bed GROOT genoeg is voor je hond, of als je er twee hebt, voor twee honden – maar als je Labs zijn zoals de mijne (zoals je ziet op de foto in deze blog), probeer ik nog steeds in hetzelfde bed te knijpen – MAAR ze hebben allebei hun eigen bedden en kunnen ’technisch’ elk hun eigen bed hebben. Haha. 🙂