Thanksgiving-diner voor honden recept met restjes

Onze honden maken deel uit van onze families, dus er wordt verwacht dat we de feestdagen met hen willen delen. Eigenaren van gezelschapsdieren vieren de verjaardagen van hun pup, kopen cadeaus met Kerstmis en kleden ze zelfs aan voor Halloween. Waarom zouden we geen Thanksgiving diner voor honden recept met onze harige familieleden?

Het is belangrijk voor u om te weten dat u uw traditionele Thanksgiving-diner voor mensen niet met uw huisdieren kunt delen. Sommige ingrediënten in je maaltijd, zoals uien, chocolade en rozijnen, zijn giftig voor honden. Hoewel anderen misschien niet giftig zijn, kunnen ze de maag van uw pup echt van streek maken.

Het middelpunt van een Thanksgiving-tafel is natuurlijk de kalkoen. Je kunt zeker restjes gebruiken om dit recept te maken, of je kunt in plaats daarvan magere kalkoen gebruiken. Kalkoenhuid is zeer hoog in vet, wat de buik van uw hond kan verstoren en diarree kan veroorzaken. Als je ervoor kiest om restjes van je Thanksgiving-diner te gebruiken, zorg er dan voor dat je wit vlees gebruikt (dat minder vet bevat dan donker vlees) en verwijder de huid.

thanksgiving diner voor honden

De meeste groenten en fruit die u uw menselijke gasten serveert, zijn ook veilig voor uw huisdier. Je kunt je houden aan het recept dat ik hieronder deel of je kunt in plaats daarvan andere hondvriendelijke groenten vervangen. Zorg ervoor dat de ingrediënten die u toevoegt veilig en gezond zijn voor uw huisdier.

Thanksgiving-diner voor honden recept met restjes

Dit Thanksgiving-diner voor honden-recept maakt gebruik van ingrediënten die je misschien hebt overgehouden van het vakantiefeest van je gezin. Je kunt ook enkele ingrediënten vervangen die je bij de hand hebt of verse ingrediënten gebruiken om deze zelfgemaakte maaltijd voor je pup op elk gewenst moment te maken.

• Auteur: Samantha Randen
  • Voorbereidingstijd: 20 minuten
  • Kooktijd: 4 uur
  • Totale tijd: 4 uur 20 minuten
  • Opbrengst: over 10 kopjes 1x
  • Categorie: Gekookt eten
  • Methode: Slowcooker
  • Keuken: Hondenvoer
  • 1 lb verse of gemalen kalkoen
  • 1/2 kop bruine rijst
  • 1/2 kop quinoa
  • 3 selderijstengels (gehakt)
  • 3 wortelen (gehakt)
  • 1 grote zoete aardappel (gehakt)
  • 1/2 kop bevroren erwten
  • 2 kopjes kippenbouillon
  • 1 kopje Water

Voeg alle ingrediënten toe aan de crockpot in de hierboven vermelde volgorde. Zoals ik in de videogids hierboven vermeld, kun je de erwten toevoegen nadat de rest van het voedsel is gekookt als je wilt.

Als je ze vanaf het begin aan het recept toevoegt, zijn ze behoorlijk papperig. Als onze honden op de mijne lijken, zullen ze zich helemaal niets aantrekken van de textuur.

Kook het recept 4 uur op laag vuur. Zodra het volledig is afgekoeld, kunt u het aan uw pup serveren.

Voeding

• Portiegrootte: 1/2 kop
  • Calorieën: 93
  • Suiker: 1,3 g
  • Natrium: 116mg
  • Vet: 3 gr
  • Koolhydraten: 9,8 g
  • Vezel: 1,2 g
  • Eiwit: 7,7 g
  • Cholesterol: 23 mg

Aanbevolen portiegrootte: U kunt dit voer aan uw hond serveren zodra het is afgekoeld. Ik raad aan om ongeveer 1/2 kopje voedsel te voeren voor elke 20-25 pond lichaamsgewicht. Deze aanbeveling is voor 2 porties per dag. Dus een hond van 25 pond zou ’s ochtends ongeveer 1/2 kopje eten en’ s avonds 1/2 kopje.

Dit is slechts een richtlijn. Sommige honden, zoals werkhonden en zeer actieve rassen, hebben meer calorieën nodig dan dit. Luier huisdieren en oudere honden hebben er misschien niet zoveel nodig.

Het is het beste om uw dierenarts te raadplegen over de juiste portiegrootte voor uw hond. Ze zullen u ook helpen de maaltijd te evalueren om ervoor te zorgen dat deze voldoet aan de unieke voedingsbehoeften van uw huisdier. Indien nodig zullen zij u helpen bij het kiezen van de beste supplementen en / of multivitaminen om toe te voegen.

Hoe op te slaan: Je kunt het overgebleven Thanksgiving-diner voor honden 3-5 dagen in een luchtdichte container in de koelkast bewaren of invriezen, en ze zijn maximaal 3 maanden houdbaar. Houd er rekening mee dat dit recept geen conserveermiddelen bevat, zodat het lang niet zo lang meegaat als commercieel hondenvoer.

Voor meer informatie

We publiceren elke maand veel zelfgemaakt hondenvoer en traktatierecepten. Voor meer recepten, kooktips voor dierenvoeding en advies, zie onze sectie “Recepten”. Als je nieuw bent in het onderwerp huisgemaakt hondenvoer, raad ik je aan meer te lezen over “Hoeveel te voeden” om portiegroottes te begrijpen, “Welke supplementen te gebruiken” om uitgebalanceerde maaltijden te maken en “Hoe op te slaan” voor tips over eenvoudige en gemakkelijke zelfgemaakte hondenvoer die in een koelkast of vriezer wordt bewaard.