Terwijl alle andere honden speelden, zat de verwaarloosde Husky verstijfd van angst in een hoek

Toen reddingswerkers van Harbin SHS aankwamen bij een woning in Harbin, China, ontdekten ze meer dan 2.000 honden. Een van de hoektanden viel echter op om de meest trieste redenen. Terwijl de anderen aan het spelen waren, zat deze specifieke hond doodsbang en eenzaam in de hoek.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Ze had ook een slechte gezondheid. Haar vacht was smerig en besmeurd met uitwerpselen, wat aantoonde dat ze al lang niet meer was verzorgd. Ze was lange tijd verwaarloosd, zoals uit haar toestand bleek.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Ze namen deze hond in huis en noemden haar Harriet. Ze ging op de schoot van een vrijwilliger zitten zodra ze in het voertuig stapten en voelde zich eindelijk voor het eerst veilig. Ze brachten haar naar de dokter, die schatte dat ze ongeveer acht maanden oud was.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Harriet was een jonge pup met een mooie toekomst, maar ze had al meer verdriet geleden dan welke hond dan ook. Ze was nu echter in de juiste handen en op weg naar herstel. Gelukkig was Harriet, afgezien van duidelijke kwalen, in uitstekende vorm. Ze wasten haar eerst en schoren haar smerige verwarde vacht af.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Harriet ging toen in het opvangcentrum wonen, waar ze twee maanden zou herstellen. Harriet’s vacht begon terug te groeien en ze kwam in de loop van de weken uit haar schulp. Ze was een prachtige, aangename hond die het verdiende om beloond te worden met een liefdevol gezin. Het was nu tijd voor Harriet om een adoptiegezin te vinden.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Rosee Vallée, een Canadese vrouw, werd geïnspireerd om Harriet te adopteren nadat ze haar foto op internet had gezien. Harriet werd door een vrijwilliger naar San Francisco gevlogen als onderdeel van de reis om haar nieuwe moeder voor het eerst te ontmoeten.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Harriet verhuisde na haar vrijlating naar Canada, waar ze een nieuw leven begon. Met haar komst kwam er echter een nieuwe naam: Bailey. Naast het feit dat ze moeder is geworden, heeft ze ook drie gloednieuwe hondenzusjes die het goed met elkaar kunnen vinden.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Kleine pootjes via YouTube-video

Bailey heeft een geweldige tijd met haar nieuwe familie en gaat op spannende excursies. Ze heeft vele kilometers afgelegd sinds ze vastzat in de tuin van dat pand, dankzij de vrijwilligers en dierenartsen die haar onderweg hebben geholpen!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!