Tedere vrouw racete om twee puppy’s te redden die flauwvielen op de stoep

Een reddingsgroep werd ingeschakeld toen twee kleine puppy’s werden gevonden die zich vastklampten aan het leven. Ze waren zo ondervoed en uitgedroogd dat ze zich niet konden bewegen. Een vrijwilliger hurkte neer met water en gebruikte haar vingertop om hun lippen nat te maken. Hoewel ze zwak waren, slaagden ze er toch in om hun waardering te tonen met wat kwispelende staarten.

Puppy’s die zo ziek zijn, hebben een kleine kans om te overleven. Redders die met heel hun hart van dieren houden, moeten de realiteit onder ogen zien. Maar ook al staan de statistieken niet aan hun kant, ze geven niet op! De vrijwilliger schepte de puppy’s op in een handdoek en bracht ze met spoed naar het opvangcentrum.

Met de klok rond ondersteuning maakten de puppy’s wonderbaarlijke stappen. Goede voeding en veel vocht deden wonderen voor deze kleine baby’s. Binnen een paar weken liepen de pups rond alsof ze nooit ziek waren!

We prijzen dierenredders. Hun vasthoudendheid en tedere harten zijn niet te meten. Bedankt voor alles wat je doet! Om de pups te ontmoeten en hun dramatische transformatie te zien, scroll je naar beneden. En vergeet niet om uw lokale reddingsgroepen te steunen!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!