Subaru’s Puppy Bowl-commercial ‘resoneert’ met ouders en steelt de show

De Puppy Bowl levert consequent een heerlijke clash op tussen Team Ruff en Team Fluff, waardoor kijkers een overvloed aan hartverwarmende momenten krijgen. Toch was het een specifieke commercial die tijdens het evenement van gisteren werd uitgezonden en die echt de show stal en onze genegenheid won. Als je de SuperBowl Budweiser Clydesdales-commercial van 2024 hebt gemist, bekijk hem dan hier.

De advertentie, met een paar Golden Retriever-ouders die met hun pup door de beproevingen van het reizen navigeren, zal een bekende snaar raken bij elke ouder die een autorit met kleintjes heeft gemaakt.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Subaru via YouTube-video

Golden Retriever-puppy’s, met hun grenzeloze charme, zijn onmiskenbaar vertederend. Deze advertentie geeft de essentie van ouderlijk geduld weer en laat zien dat de ouders van de puppy de zachte spanningen van een slaapliedje doorstaan, een scenario dat maar al te bekend is bij ouders die bekend zijn met de unieke muzikale smaak van hun kinderen, inclusief de onvermijdelijke ‘Baby Shark’.

Het aangrijpende moment waarop de muziek ophoudt, wat gejammer uitlokt bij de puppy op de achterbank en de vermoeide zucht van de vader, geeft perfect de gedeelde ervaring van roadtrips met het gezin weer. De slogan “Dog tested, dog approved” spreekt niet alleen hondenliefhebbers aan, maar spreekt ook tot de universele wens om het comfort van onze huisdieren tijdens het reizen te garanderen. Subaru’s advertentie erkent onze honden als integrale gezinsleden en speelt handig in op het collectieve sentiment van eigenaren van gezelschapsdieren en benadrukt het belang van het tegemoetkomen aan de behoeften van onze harige metgezellen.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Subaru via YouTube-video

Deze advertentie benadrukt niet alleen de herkenbaarheid van het ouderschap van huisdieren, maar versterkt ook het idee dat onze huisdieren dezelfde aandacht en hetzelfde comfort verdienen als alle gezinsleden tijdens het reizen. Subaru’s scherpe begrip van hun publiek is duidelijk, waardoor deze commercial een gedenkwaardig hoogtepunt is van de Puppy Bowl-ervaring.

Klik op de onderstaande video om dit ongelooflijke verhaal te bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!