‘Stille’ reddingshond begint op een dag tegen muur te blaffen, eigenaar grijpt hem en rent weg

Een dierenasiel in San Diego kreeg enkele maanden geleden een telefoontje van Drew Smith, een 41-jarige ingenieur. Nadat hij er echter niet in slaagde een hond te vinden die hij wenste, nam hij met tegenzin Carl aan, een ziekelijke 4-jarige Spaniel-mix. Hij had geen idee dat de pup die hij aan het redden was uiteindelijk zijn leven zou redden door mogelijk zijn huis te redden!

Afbeelding / verhaal bronvermelding: ABC 10 Nieuws via YouTube Video

Toen Drew thuiskwam van zijn werk, vond hij Carl in de achtertuin met een woedende en aanhoudende blaf. Hoewel hij verder een vrij rustige hond was, werd Drew op een nacht uit zijn slaap gewekt door het aandringende en ondraaglijke gehuil van Carl, die meestal een zeer “stil” metgezel.

Eerst stemde hij de blaffen af omdat ze vreemd klonken, maar toen herinnerde hij zich dat Carl zich de hele dag vreemd had gedragen. Hij deed snel de lichten aan in een gealarmeerde toestand om rook te ontdekken die uit de muren kwam.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: ABC 10 Nieuws via YouTube Video

Drew wist Carl in zijn armen te grijpen en zijn appartement te ontvluchten net voordat de vlammen van alle kanten begonnen uit te barsten dankzij het schorsalarm. Drew deed weer een geweldige ontdekking! Een vuur was gaan smeulen “in de muren” dagenlang, zo bleek.

De hele week had Carl last van hoofdpijn en keelpijn, maar hij bracht ze nooit in verband met het inademen van onderdrukte rook.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: ABC 10 Nieuws via YouTube Video

Drew onthulde dat hij Carl niet wilde adopteren vanwege het vooruitzicht van medische kosten in verband met zijn gebitsproblemen. Maar na getuige te zijn geweest van Carls dappere daad, gelooft Drew nu dat niets kostbaarder is dan de toewijding en loyaliteit van een hond. Hij weet dat hij zich in goed gezelschap bevindt, want hij heeft een geweldige relatie met zijn reddingspartner!

Zorg ervoor dat je deze video tot het einde bekijkt! Het is echt hartverwarmend en aangrijpend!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!