Shelter Pittie blijft zijn bed opmaken om te laten zien dat hij het ‘verdiende’ om geadopteerd te worden

Leven in een asiel als onopgemerkte hond is een uitdagende ervaring, vooral voor een vriendelijke en aanhankelijke hond als Rush. Rush, een lieve Pittie, werd aanvankelijk als zwerfhond binnengebracht in het SICSA Pet Adoption & Wellness Center in Dayton, Ohio. Nadat hij een keer was geadopteerd, werd hij helaas teruggebracht naar het asiel en sindsdien verlangt hij naar een gezin voor altijd. Zijn verlangen om een permanent thuis te vinden was zo intens dat hij besloot iets buitengewoons te doen! Het leven in het asiel zonder stabiel thuis moet zwaar zijn geweest voor Rush. Elke keer dat iemand het asiel bezocht, steeg zijn hoop, maar werd de bodem ingeslagen toen ze met een andere hond vertrokken.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: SICSA Pet Adoption & Wellness Center via YouTube-video

Toch bleef Rush hoopvol en optimistisch en verdreef hij de negatieve stereotypen die vaak met Pitties worden geassocieerd. Toen deed Rush iets wat hij nog nooit eerder had gedaan. Hij nam een laken in zijn mond en legde het netjes rond zijn bed, waardoor het er uitnodigend uitzag. De SISA-vrijwilligers waren stomverbaasd toen ze getuige waren van de schattige daad van Rush.

Leah, een vrijwilliger, maakte een video van Rush die zijn bed opmaakte, en die ging al snel viraal. De video raakte miljoenen mensen over de hele wereld, lokte hartverwarmende reacties uit en deed overal harten smelten. Het opmaken van de bedden van Rush werd een dagelijkse routine en al snel stond er een gezin op het punt zijn leven binnen te komen. Leah’s video was een game-changer voor Rush, toen adoptieaanvragen binnenstroomden.

Onder de sollicitanten bevond zich een echtpaar uit Dayton, Ohio, waar het SCISA-personeel dol op was – Angie en Ronnie Wallace. De Wallaces hadden onlangs hun hond verloren aan een degeneratieve ziekte en overwogen aanvankelijk geen adoptie. Maar de video van Rush veranderde van gedachten.

Ronnie herinnert zich: “Ze zei: ‘Ik denk dat ik hem wil’, en ik zei: ‘Oké.'”

Toen ze de faciliteit bezochten om Rush te ontmoeten, ontstond er meteen een band. Rush omhelsde zijn nieuwe ouders vreugdevol, opgewonden om zijn kennel voorgoed te verlaten. Ondanks zijn hernieuwde geluk vergat Rush zijn verleden nooit.

Zijn moeder regelde dat hij zijn voormalige verzorgers kon bezoeken, waar Rush enorm van genoot, en deelde zoete kusjes uit aan iedereen. Jessie, Rachel, Sydney en zijn pleegouders, Allison en Mike, waren dolblij om Rush na zo’n lange tijd zo tevreden en bloeiend te zien.

Klik op de onderstaande video en laten we de reis en het happy end van Rush bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!