Senior hond wordt geliefde “pleeg falen” vanwege uw vriendelijkheid

Wanneer u producten koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities. Via het GOODS-programma van Greater Good Charities worden gezonde maaltijden en andere essentiƫle benodigdheden gedoneerd aan schuilplaatsen en reddingen. Veel honden hebben een beter leven door deze ongelooflijke donaties.

Pet Project for Pets in Wilton Manors, FL doet veel voor dieren in nood, zoals het verzamelen van hondenvoer om aan dierenorganisaties te geven. Een deel van hun voedseldonaties komt van het GOODS-programma, waardoor ze nog meer dakloze huisdieren kunnen helpen.

Augie Greater Good donatie

Augie is een van de vele honden die hebben geprofiteerd van deze donaties. Een reddingsgroep die enkele honden opnam, had geen ruimte voor hem, dus een van de vrijwilligers van het Pet Project stemde ermee in om hem een tijdje te verzorgen. In die tijd had hij veel voedsel en speelgoed vanwege gulle donaties.

Een beter leven voor Augie

Het duurde niet lang voordat Augie’s pleegmoeder verliefd op hem werd en besloot hem te houden. Ondanks dat het een “pleegfaillissement” wordt genoemd, is het adopteren van je pleeghond helemaal nooit een mislukking, omdat dit de hond een liefdevolle plek geeft om naar huis te bellen.

Augie’s familie ontdekte dat hij ongeveer 7 of 8 jaar oud is, maar hij heeft net zoveel liefde en energie als een jonge hond. Hij heeft nu een geweldig leven en wordt verwend door andere vrijwilligers bij Pet Project wanneer hij hen bezoekt.

Augie met speelgoeddonatie

Met donaties van het GOODS-programma kan Pet Project meer voedsel, speelgoed en andere benodigdheden leveren aan de organisaties die ze nodig hebben. Opvangcentra en reddingswerkers die deze donaties ontvangen, hoeven zich geen zorgen meer te maken over het uitgeven van geld aan voedsel, waardoor ze zich kunnen concentreren op andere zorggebieden, zoals medische behoeften.

“Voor onze klanten is de mogelijkheid om te besparen op de kosten van goederen en benodigdheden monumentaal”, schreef Pet Project for Pets.

Elke keer dat je winkelt in de iHeartDogs-winkel, help je honden zoals Augie een tweede kans op het leven te krijgen. Zelfs kleine aankopen kunnen een enorme impact hebben op honden in nood. Dus bedankt aan alle helden die producten hebben gekocht om dieren een beter leven te geven.

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.