Schuddende pitbull zal de schuilplaatshoek niet verlaten, een stem gehoord en naar voren geschoven

Hondenasielen zijn geen ideale plekken voor honden om voor langere tijd te verblijven. Hoewel we waarderen dat deze honden een huis en voedsel hebben om te eten, kan het leven in een asiel overweldigend zijn. Het is luid en chaotisch, met voortdurend geblaf. De kennels zijn vaak schaars ingericht. Een asiel kan beangstigend zijn voor een hond die gewend is om in een huis te wonen.

Carson, een mooie pitbull, werd achtergelaten in een asiel nadat zijn familie besloot dat ze genoeg van hem hadden. Nadat zijn familie hem had opgegeven, gaven ze hem over. Hij had wel wat allergieën die huidproblemen veroorzaakten, maar hij was een geweldige hond. Carson was duidelijk te gestoord in de opvangomgeving om met rust gelaten te worden. Hij ging gewoon liggen en schudde hevig terwijl ieders hart brak.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: TheDodo via YouTube-video

Lauren, een vrijwilliger bij Philly Bully Team, hoorde over Carson en besloot hem uit het asiel te halen en naar huis te brengen. Ze wist dat een hond als Carson zich veilig moest voelen om hem te laten gedijen. Carson was zijn redder dankbaar vanaf het moment dat hij haar zag. Waar Lauren ook ging, carson ook. Ze waren een ideale match. Lauren begreep dat deze puppy constante aandacht nodig had en ze zorgde ervoor dat hij het ontving.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: TheDodo via YouTube-video

Lauren wist ook dat ze een match made in heaven waren, en ze liet de reddingsgroep weten dat ze de adoptiefinale wilde halen. Ze gingen akkoord. Carson is dolblij dat hij herenigd wordt met Lauren dat hij haar niet uit zijn zicht zal laten. Het is echt vertederend als je erover nadenkt, behalve als ze dingen gedaan moet krijgen, zoals thuiswerken. Een hond van 60 pond op je schoot kan belemmerend zijn. Lauren daarentegen is zo’n goede sport!

Afbeelding / verhaal bronvermelding: TheDodo via YouTube-video

Knuffelen daarentegen is Carsons favoriete tijdverdrijf. Hij houdt ervan om te wandelen en op zoek te gaan naar de beste stokken. Hij loopt graag met een stok in zijn mond. Volgens Lauren, “Zijn hele lichaam kwispelt.” Het is prachtig om een hond te zien veranderen van trillend en doodsbang naar een gelukkige jongen. Als Carson na zijn wandelingen thuiskomt, springt hij op de bank en geeft hij de grootste staartkwispelen die je ooit hebt gezien. Het enige wat je kunt horen is het zwiepen van zijn verrukte staart als deze de grond raakt.

Zijn moeder, Lauren, zegt in onderstaande video:

“Zijn missie in het leven is om bij mij op de bank te kruipen.” Klinkt alsof Carson een aantal duidelijke prioriteiten heeft!

Afbeelding / verhaal bronvermelding: TheDodo via YouTube-video

Klik om dit geweldige verhaal te bekijken in de onderstaande video! Het zal absoluut aan je hart trekken. We houden van happy endings.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!