Puppy hield zijn hoofd boven water terwijl de put hem helemaal probeerde door te slikken

Zwerfhonden hebben geen andere keuze dan te vechten om te overleven. In veel delen van de wereld is de populatie dakloze dieren omhooggeschoten. Vrijwilligers doen hun best om zoveel mogelijk dieren te helpen, maar door het aantal honden en katten op straat voelt redding vaak als een verloren strijd.

Toch zetten dierenminnende mensen hun missie voort, en daar prijzen we ze allemaal voor! Toen een kleine pup in een put viel, jankte en huilde hij. Hij hield zijn hoofd zo lang mogelijk boven het bronwater. Maar hij werd zwak en het was slechts een kwestie van tijd voordat hij zijn strijd verloor en verdronk.

Reddingswerkers renden over, wetende dat tijd van essentieel belang was. Ze organiseerden hun uitrusting; Er werden dunne touwen bij elkaar geplaatst, zodat ze de puppy eruit konden trekken zonder het risico op letsel. Nu was het tijd om aan het werk te gaan! Het leven van de puppy hing in de weegschaal toen de ijverige vrijwilligers de touwen lieten zakken. De kleine had het koud en had honger. Zijn moeder was niet ver weg en hun hereniging was noodzakelijk. Zou de redding succesvol blijken? Zie hoe het allemaal uitpakt in onderstaande video!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!