Puppy gedumpt in rechterrijstrook van drukke snelweg slaapt goed in zijn bed

Roger reed over een drukke snelweg en praatte met zijn vrouw aan de telefoon, toen hij een puppy aan de kant van de weg zag. De kleine man, die later R2 zou gaan heten, zat op de rechterrijstrook van het verkeer en Roger wist dat hij snel moest handelen om hem te redden.

Hij reed onmiddellijk van de weg af en zodra R2 hem zag, rende de puppy recht in zijn armen. Roger zette R2 in de auto en het hondje ging meteen op zijn schoot liggen en ging slapen, waarbij hij een ongelooflijk vertrouwen in zijn redder toonde. Dit was het begin van een inspirerende reis voor R2, die al snel een liefdevol thuis voor altijd zou vinden en zijn traumatische verleden achter zich zou laten.

Naar YouTube

R2 was er slecht aan toe toen Roger hem vond, bedekt met teken en vlooien. Roger belde onmiddellijk zijn vrouw terug en zei dat ze contact moest opnemen met hun dierenarts om R2 de beste kans op een gezond leven te geven. De dierenarts onthulde dat R2 zijn hele leven in een bench had doorgebracht, wat zijn ongewone gedrag en fysieke problemen verklaarde.

Ondanks zijn verleden paste R2 zich snel aan zijn nieuwe leven aan. In slechts anderhalve week begon hij eruit te zien als een gewone, gelukkige pup, genietend van zijn eerste smaak van pindakaas en leerde hij zonder angst op gras te lopen. De nieuwe ouders van R2 schreven hem in voor fysiotherapie om te helpen met zijn platvoeten, wat het gevolg was van de tijd die hij in een bench doorbracht.

Naar YouTube

R2’s ongelooflijke aanpassingsvermogen en veerkracht blijven zijn nieuwe familie verbazen. Hij vormde al snel een speciale band met Roger en zijn dochter, kwispelde met zijn staart en glimlachte wanneer ze de kamer binnenkwamen. R2 is ook geweldig met andere dieren, waardoor hij een perfecte aanvulling is op de bestaande groep geredde huisdieren van het gezin.

Roger’s vrouw wist vanaf het begin dat ze R2 op geen enkele manier konden laten gaan, en al snel werd hij officieel geadopteerd als hun vierde hond. De familie blijft werken aan de fysiotherapie van R2 en helpt hem zich meer op zijn gemak te voelen bij nieuwe ervaringen, zoals naar Home Depot gaan of voor het eerst in een bed slapen.

Naar YouTube

Dit hartverwarmende verhaal over de redding en transformatie van R2 dient als een herinnering aan de kracht van liefde en mededogen. Met de hulp van zijn liefhebbende familie was R2 in staat om zijn verleden te overwinnen en een mooie toekomst vol knuffels, avonturen en natuurlijk veel pindakaas te omarmen.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!