Pup gluurde naar buiten om te zien of de vrouw veilig was en gaf haar toestemming voor de clan

Een harteloos individu liet een nest puppy’s achter in de buurt van een dorp en ze snakten ernaar om gered te worden. Een vrouw met Howl Of A Dog arriveerde op het toneel en de baby’s verspreidden zich, onzeker over haar bedoelingen. Nadat ze in de steek waren gelaten, konden de slimme honden door een hek kruipen en zich een weg banen naar een nabijgelegen achtertuin. Ze vonden er onderdak in een klein vervallen gebouw. Een van de pups stak zijn kop uit de hoek van de schuur en gluurde naar haar en bestudeerde elke beweging van haar. Ze wilden hulp, maar hun interacties met mensen waren in het verleden verwoestend geweest.

Naar YouTube

De vrouw knielde neer en stak haar hand uit zodat ze aan haar konden snuffelen. De familie in wiens tuin ze verbleven, kon de puppy’s niet houden. Hun overleving berustte op Howl Of A Dog en de organisatie zou hen niet teleurstellen. Een andere vrijwilliger kwam opdagen en ook zij werd besnuffeld door de pups. Nadat ze hun redders hadden goedgekeurd, was het tijd om ze terug te brengen naar het opvangcentrum.

Naar YouTube

Nadat de puppy’s door de dierenarts waren gecontroleerd en vrij van alle ziekten en gezondheidsproblemen, was het tijd om ze op te ruimen en ze comfort te bieden. Een week later doen de pups het goed! Ondanks de vreselijke staat waarin ze werden achtergelaten, zijn de puppy’s succesverhalen.

Naar YouTube

PUPDATE: Sinds de uitzending van de video hebben alle puppy’s hun eeuwige thuis gevonden. Bedankt, Howl Of A Dog, voor het redden van deze verdienstelijke zielen. Bekijk de onderstaande video om de redding van de pups te zien en om meer te weten te komen over de geweldige reddingsgroep.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!