Postbode gaf traktaties aan honden op zijn route, en toen er een stierf, gaven eigenaren hem een ‘lief briefje’

Het zou ons niet verbazen als alle honden op de route van deze postbode uitkijken naar zijn komst, want ze staan erom bekend dat ze blaffen en achter postbodes aan jagen. Twitter-gebruiker @amorningsting naar Twitter om zijn oprechte, maar verdrietige ervaring te delen die haar vader Fernando, een postbode, onlangs heeft meegemaakt.

Fernando’s dochter herinnert zich dat haar vader een zak melkbotten bij zich had op zijn route, zodat hij ze aan de honden kon geven. Je kunt zien hoe zorgzaam Fernando is door alleen maar te kijken naar zijn eenvoudige handeling van het dragen van een zak melkbotten!

Bronvermelding afbeelding/verhaal: @DeCuervo2/Twitter

Zijn dochter heeft een screenshot geplaatst van de tekst die haar vader haar had gestuurd, die inmiddels meer dan 161.000 retweets en 777.000 likes heeft gekregen. Er stond: “Aww net ontdekt dat een van mijn vrienden gisteren is overleden … Gretchen was een enorme Duitse herder, maar ze was een teddybeer.

Bronvermelding afbeelding/verhaal: @DeCuervo2/Twitter

Fernando voegde een foto toe van een briefje dat Gretchens familie hem had gegeven toen hij op zijn route bij hun huis was gestopt, evenals een zak melkbotten. In de nota stond: “Gretchen is gisteren overleden. Ze vroeg me om je te vragen of je haar traktaties wilde delen met de andere honden op je route, omdat ze ze nooit kon afmaken. Ze was altijd blij om een hapje van je te ontvangen als je over de deur kwam.” Dank u, The Cimino Family).

Bronvermelding afbeelding/verhaal: @DeCuervo2/Twitter

Om het verhaal nog beter te maken, zag de eigenaar van Gretchen de tweet van @amorningsting en antwoordde: “Mijn vrouw en ik kregen te horen dat de brief van Gretchen aan Fernando op Twitter was. Ik kan niet beginnen te vertellen hoeveel het voor ons heeft betekend om te zien hoeveel liefde en steun jullie allemaal aan ons meisje hebben getoond. Ze was absoluut de beste.

Hij en zijn vrouw adopteerden Gretchen uit een opvangcentrum toen ze twee jaar oud was. Hij hoopt dat dit verhaal van Gretchen mensen zal laten inzien dat het adopteren van oudere asielhonden kan resulteren in een “once in a lifetime vriendschap.”

Bekijk hieronder de video van hun prachtige relatie! Zorg ervoor dat je dit verhaal deelt met een vriend of familielid.