Pitbullbroers zingen voor hun overleden vader nadat ze zijn geadopteerd

Begin 2020 zag een groep wandelaars bij me Canyon, Colorado, rook van de bodem van een canyon komen. Toen ze naar beneden keken, zagen ze een man om hulp roepen. De wandelaars konden niet bij hem komen, dus namen ze contact op met de autoriteiten, waardoor een helikopter het gebied onderzocht. De reddingswerkers in de helikopter zagen de man met zijn armen zwaaien bij een door de mens gemaakt vuur. Het starten van dat vuur redde niet alleen het leven van de man, maar ook het leven van twee honden.

De man die de helikopter redde, was op reis met zijn vriend en de twee honden van zijn vriend. Helaas overleefde zijn vriend een tragisch wandelincident niet, maar zijn honden bleven in leven naast het lichaam van hun mens.

Pitbulls wandelen

Een fatale val

Voor het ongeluk was een tatoeëerder genaamd Kris Busching aan het wandelen met zijn twee pitbulls, Tonka en Little P, en zijn vriend genaamd Mark. Ze raakten verdwaald en ze hadden geen telefoondienst om hulp te vragen. Toen probeerde Kris met zijn twee honden de kloof af te dalen, maar hij verloor zijn evenwicht, waardoor ze alle drie vielen.

Helaas stierf Kris bij de impact, maar de twee honden overleefden. Mark was niet in staat om bij hen te komen, dus wandelde hij zo ver als hij kon. Toen hij nog steeds niet in staat was om hulp te roepen, bouwde hij het vuur dat de aandacht trok van wandelaars in de buurt. Mike kreeg dringende medische zorg zodra de helikopter hem ophaalde, en toen pakten ze het lichaam van Kris en de twee honden op.

Man met zijn Pitbulls

GERELATEERD: Zomerwandelen met uw hond – Veiligheidstips die u moet weten

Tonka en Little P hadden de hele tijd dat Mark weg was aan de zijde van Kris gewacht. Tonka liep zware verwondingen op, maar zijn liefde voor zijn mens nam nooit af. Mark bleef bij de honden bij de dierenarts totdat ze sterk genoeg waren om te reizen. Daarna bracht hij ze naar Kris’ verwoeste familieleden. Geen van de familieleden was in staat om zich langdurig aan de zorg voor beide honden te verbinden, omdat ze al eigen honden hadden om voor te zorgen.

Hartverscheurende honden in veiligheid gebracht

Kris’ neef, Crysti, had onlangs een hond van Mr. Bones &Co. geadopteerd, dus ze waarschuwde hen voor de situatie van Tonka en Little P. De redding nam Tonka en Little P mee in hun revalidatieprogramma, maar Tonka’s verwondingen waren veel ernstiger dan die van Little P. Tonka had botbreuken en Little P bleef zijn broer kussen voor elke medische ingreep.

Pitbull met afgietsels

De broers moesten even gescheiden worden omdat de 10-jarige Tonka door zijn herstelproces ging. Tonka verbleef in een pleeggezin terwijl Crysti Little P tijdelijk bij haar thuis hield. Hoeveel Crysti en al haar familieleden ook van de honden hielden, geen van hen was in staat om het duo het leven te geven dat ze verdienden. Dus namen ze de juiste beslissing door een nieuw thuis voor altijd te zoeken waar de twee honden samen konden leven.

“Mijn familie en ik wisten dat we ze niet konden houden omdat we allemaal andere honden hadden, en leren om op dit punt van Tonka’s leven in de buurt van andere honden te zijn, zou te veel voor hem zijn,” zei Crysti. “Niet alleen dat, maar we hadden iemand nodig die hen een vergelijkbaar leven zou geven als wat mijn neef deed.”

Pitbulls herenigd

Samen een nieuwe start

Gelukkig duurde het niet lang voordat Tonka en Little P een perfect huis vonden. Toen ze allebei hersteld waren, wilde een echtpaar genaamd Brandon en Heilea hen beiden adopteren. Toen de Pitbull-broers hun nieuwe ouders ontmoetten, huilden ze allebei vrolijk. Tonka is meestal de spraakzame, maar Little P is stiller. Het was alsof ze voor Kris zongen.

GERELATEERD: Hond gevonden die zijn overleden eigenaar bewaakt in de sneeuw vindt een liefdevol nieuw thuis

“Soms, als, denk ik, [Tonka’s] als hij zijn vader mist, zal hij uitbreken in een lied en P zal meteen meedoen,” zei Heilea. “Het is echt schattig. Ze praten met hun vader. We denken graag dat hij er nog steeds is en over hen heen kijken.”

Pitbulls worden geadopteerd

Heilea en Brandon hebben veel moeite gedaan om Kris in het leven van de honden te houden. Ze hingen een foto van Kris met de honden aan de muur, en ze gebruiken speciale eetkraampjes die Kris’ neef maakte, die “In liefdevolle herinnering aan Kris Busching” in het hout hebben gesneden.

Papa is altijd bij hen

Beide honden hebben zoveel meegemaakt, maar ze halen het meeste uit hun leven met hun nieuwe gezin. Brandon en Heilea doen er alles aan om beide honden zo gelukkig mogelijk te maken. Ook al is hun leven nu anders, ze always dragen Kris in hun hart.

Tonka en Little P

“We willen dat ze een goede rest van hun leven hebben, net zo goed als [Kris] zou hebben gedaan als hij ze had,” zei Heilea.

Helaas overleed Tonka dat jaar rond Halloween, maar hij was gezegend met een aantal prachtige maanden met zijn nieuwe familie. Nu is hij weer herenigd met zijn vader.

Man met zijn oudere hond

Kleine P mist zowel Kris als Tonka enorm, maar hij zal verwend blijven worden in zijn eeuwige thuis. Om te zien wat de lieve Pitbull van plan is, kun je zijn Instagram-pagina bekijken.

Bekijk hier de emotionele video:

Uitgelichte afbeelding: Facebook