Personeel staat in de rij voor Senior Pit die het nieuws krijgt waar hij op heeft gewacht

Snoopy, een oudere hond met gezondheidsproblemen, woonde al 600 dagen bij de Benton Franklin Humane Society. Ondanks dat zijn video’s viraal gingen, hadden vrijwilligers moeite om de perfecte pasvorm te vinden voor deze lieve hond die een enig huisdier moest zijn. Alles veranderde echter toen een toegewijde vrijwilliger het tot haar missie maakte om het perfecte huis voor Snoopy te vinden. In het asiel stond Snoopy bekend om zijn vriendelijke houding en liefde voor iedereen die hij ontmoette. Een van zijn schattige eigenaardigheden was knabbelen aan dekens of speelgoed, wat hem geliefd maakte bij iedereen die hem tegenkwam.

Naar YouTube

Een vrouw, Julia, die al meer dan twee jaar vrijwilligerswerk deed bij de Benton Franklin Humane Society, had speciale belangstelling voor Snoopy. Ze bracht hem water en aardbeien van Starbucks als een speciale traktatie en was al snel vastbesloten om voor altijd een thuis voor hem te vinden.

Om Snoopy te helpen een pleeg- of adoptant te vinden, begon Julia over hem te posten op haar sociale media. Ze nam ook contact op met Forgotten Dogs Rescue, een organisatie waar ze vrijwilligerswerk deed, om te zien of ze het tegen Snoopy konden opnemen. Gelukkig konden ze met Andrea de perfecte pleegouder voor hem vinden. Toen Snoopy het asiel verliet, kwamen veel van het personeel langs om afscheid te nemen van hun favoriete hondenbewoner.

Naar YouTube

Vanaf het moment dat Snoopy bij zijn pleegmoeder introk, was het duidelijk dat ze toegewijd was aan het goedmaken van de ontberingen waarmee hij in het leven te maken had gehad. Ze geloofde dat ze hem moest helpen gewicht te verliezen, niet door minder te eten, maar door meer te lopen, zodat ze elke dag tussen de vier en zes mijl zouden lopen. Snoopy bleef zijn lieve persoonlijkheid laten zien en besloot vaak een speeltje mee te nemen tijdens hun wandelingen.

Naar YouTube

Toen Snoopy zich in zijn nieuwe leven vestigde, werd het duidelijk dat hij niet slechts een tijdelijke pleegmoeder was – hij had zijn eeuwige thuis gevonden. Andrea besloot hem officieel te adopteren, waardoor Snoopy een “pleegmislukkeling” werd. Sinds hij bij zijn nieuwe familie is gekomen, heeft Snoopy een grote invloed gehad op het leven van zijn adoptant met zijn positiviteit en geluk. Ze noemt dit fenomeen liefkozend ‘het Snoopy-effect’.

Het verhaal van Snoopy dient als een hartverwarmende herinnering aan de liefde en het gezelschap dat oudere honden in ons leven kunnen brengen. Ondanks hun leeftijd of gezondheidsproblemen hebben deze honden zoveel liefde te geven en verdienen ze een kans om hun perfecte thuis voor altijd te vinden.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!