Papa’s laatste wens was dat zijn honden bij elkaar zouden blijven

Dierenredder Lisa kreeg een telefoontje van een vriend over twee honden, Baby en Rosie, die onlangs hun vader hadden verloren aan alvleesklierkanker. Lisa’s vriend kende de eigenaar persoonlijk en beloofde hem op zijn sterfbed dat ze een thuis zou vinden voor de twee honden om bij elkaar te blijven. Toen hij eenmaal was overleden, nam de vriend contact op met Lisa, in de hoop dat ze de honden in huis zou nemen en ze zou houden totdat ze een pleeggezin kon vinden. Lisa runt haar eigen reddingsactie genaamd Frankie, Lola & Friends Rescue. Ze werkt onvermoeibaar om zoveel mogelijk pups te helpen. Lisa nam het op zich om Baby en Rosie te helpen. Ze besloot hen een perfecte hondendag te geven om hen te laten zien dat ze niet alleen waren en ondanks hun tragische verlies nog steeds geliefd waren.

Naar YouTube

Lisa verwachtte aanvankelijk dat de twee oudere honden bankhangers zouden zijn, maar was aangenaam verrast om ze te ontmoeten en te zien dat ze allebei energiek en avontuurlijk zijn. Rosie, de oudste van de twee, bleek een echte voetzoeker te zijn. Het dagje uit van de honden begon met een uitstapje naar de hondenspa, waar elke hond werd getrakteerd op een luxueus bad. Baby, de jongere hond, was tijdens het proces zo bezorgd over haar grote zus dat ze voortdurend opsprong om te kijken hoe het met haar ging. En toen Baby aan de beurt was, deed Rosie hetzelfde. Hun band is absoluut prachtig!

De volgende stop op hun perfecte hondendag was een bezoek aan een hondvriendelijk café, waar Baby en Rosie genoten van een smakelijke ‘puppuccino’. Lisa was verliefd op de twee honden nadat ze de dag met hen had doorgebracht en getuige was geweest van hun magische relatie. Lisa begreep de urgentie van het vinden van een permanent thuis voor Baby en Rosie en slaagde erin een tijdelijk pleeggezin voor de twee honden te regelen.

Naar YouTube

Het pleeggezin kon hen echter maar een paar weken opvangen, dus de zoektocht naar een forever home ging door. Met de feestdagen in aantocht wist Lisa dat Baby en Rosie een kerstwonder nodig hadden. Ondanks het verdriet van het verlies van hun baasje, hadden Baby en Rosie nog steeds zoveel liefde te geven. Lisa was vastbesloten om een liefdevol thuis voor hen te vinden waar ze samen konden blijven, zoals beloofd was aan hun overleden eigenaar.

Update: Baby en Rosie hebben hun forever home gevonden! De twee zullen bij elkaar blijven, precies zoals hun vader wilde. We zijn meer dan dankbaar voor Baby en Rosie’s nog lang en gelukkig!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!