Opgegraven bij Dogster: november 2023 Hondenevenementen en hondenvakanties

November zit vol met huilende evenementen, waaronder de National Dog Show, die wordt uitgezonden op Thanksgiving Day. Laat ons zien hoe jij en je #dogsterdogs genieten van je Thanksgiving door ons te taggen in je foto’s op sociale media.

Staat je hondengebeurtenis niet op de lijst? E-mail ons op dogstermag@belvoir.com en we zullen uw hondenevenement opnemen.

Nationale Hondenshow
De National Dog Show, gepresenteerd door Purina, wordt uitgezonden op Thanksgiving Day.

Maandlange hondenvakantie, november 2022

Senior Pet Adoptie maand

Pet Awareness maand

Pet Cancer Awareness maand

Pet Diabetes maand

Wekelijkse hondenvakanties, november 2022

6-12 november 2022: Dierenasiel Waarderingsweek

13-19 november 2022: Human-Animal Relationship Awareness week

Dagelijkse hondenvakanties, november 2022

1 november 2022: Internationale dag voor waardering van huisdiertrimmers
7 november 2022: Canine Lymphoma Awareness Day
16 november 2022: Slobber Waarderingsdag
23 november 2022: Dankbaar voor Mijn Hondendag
24 november 2022: Border Collie Dag

November 2022 Hondenevenementen

1 november 2022: De Pet Cancer Foundation lanceert haar allereerste donatiecampagne. Door traktaties te kopen waar u en uw hond van kunnen genieten, gaat al het ingezamelde geld naar de holistische benadering van de stichting om huisdieren met kanker te ondersteunen, de ziekte beter beheersbaar en betaalbaar te maken en eigenaren voor te lichten over kankerpreventie. Klik hier voor meer informatie.

5-6 november 2022: Morgantown Pet Expo in het Morgantown Center, Morgantown PA. Voor meer informatie klik hier.

5 november 2022: New York Dog Film Festival. Het filantropische festival is een twee uur durend programma van korte films met een hondenthema – een medley van geanimeerde, documentaire en verhalende films van over de hele wereld. Het festival gaat elk jaar in première in een theater in New York City en reist vervolgens door de Verenigde Staten en Canada. Kijk hier voor verschillende data en locaties

11-13 november 2022: Novi Pet Expo in Novi, MI. Voor meer informatie over het programma van evenementen, klik hier.

Chiweenie in herfstbladeren
Lucy neemt alle novemberzon in zich op lauren © katims

12-13 november 2022:Phoenix Holiday Pet Expo in Bell Bank Park, Mesa, AZ. Klik hier voor meer informatie over de registratie, locatie en het schema van evenementen.

17 november 2022 : Geef Miami Day. Doneer tijdens deze 24-uurs gelegenheid aan Vrienden van Miami Animals Foundation, een non-profitorganisatie die zich inzet voor het elimineren van dakloosheid bij huisdieren en het verbeteren van het dierenwelzijn in Miami-Dade Provincie. FoMA pakt direct de onderliggende problemen aan die bijdragen aan overbevolking en verlating van opvang door middel van partnerschappen, sterilisatie- en castratieprogramma’s, vrijwilligers- en stimulatie-initiatieven en publiek bewustzijn en educatie. Om te doneren, klik hier.

18-20 november 2022: Pittsburgh Pet Expo in het David L. Lawrence Conference Center in Pittsburgh, PA. Lees hier meer over ticketinformatie en het schema van evenementen.

19 november 2022: Doggie Street Festival in San Diego. Doe mee aan dit adoptie-evenement dat de reddingsgemeenschap samenbrengt met adopteerbare honden en katten, informeert over sterilisatie – / castratie-opties met input en begeleiding van dierenartsen, huisdierprofessionals, trainers en gezondheids- en voedingsdeskundigen. Ga voor meer informatie naar doggiestreetfestival.org.

19-20 november 2022: National Dog Show, Greater Philadelphia Expo Center in Oaks, Oaks, PA. Bekijk tot 2.000 honden uit het hele land. AKC hondenrassen komen in aanmerking om te strijden voor Best in Breed, First in Group en Best in Show. Om tickets te kopen en meer te weten te komen over de wedstrijden en evenementen, klik hier.

24 november 2022: Thanksgiving day uitzending van de National Dog Show op NBC. Wordt uitgezonden om 12.00 uur EST na de Thanksgiving Macy’s Day Parade. De National Dog Show kan ook worden gestreamd op Peacock, NBCSports.com en op de NBC Sports-app. Klik hier voor meer informatie.

30 november – 4 december 2022, 2022:Cynosport Dog Agility World Games in Scottsdale, AZ. Voor meer informatie over dit jaarlijkse evenement, klik hier.

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2022 aan zitten te komen? Uitchecken Dogster’s hondenvakantielijst.