Opgegraven bij Dogster: maart 2023 Hondenevenementen en hondenvakanties

Maart staat vol met hondenevenementen en dierenexpo’s waar je hele gezin van kan genieten!

Deze maand is een organisatie die ik wil benadrukken Vet Set Go, die een essaywedstrijd houdt voor middelbare scholieren om een beursprijzenpakket voor Auburn University Junior Veterinary Camp in Alabama in de zomer. De deadline om mee te doen is 31 maart.

Dit programma maakt deel uit van een grotere inspanning om een jongere generatie naar de veterinaire werkplek te brengen om te voldoen aan de vraag van het groeiende aantal huisdierouders en de behoefte aan dierenverzorging. Lees hier meer over het aanpakken van het tekort aan dierenartsen.

Van plan om evenementen bij te wonen? Stuur ons foto’s van uw pup om uitgelicht te worden on onze social media pagina’s.

Of mail ons op dogstermag@belvoir.com.

Honden wandelen Op 23 maart is het Nationale Puppydag. © -Zlaki- | Getty Afbeeldingen[/caption]

Maandelijkse hondenvakanties, maart 2023

Bewustwordingsmaand voor gifpreventie

Hondenvakanties, maart 2023

Eerste week van maart 2023: Professionele Oppassers Week
13 maart 2023: K9 Veteranendag
23 maart 2023: Nationale Puppydag

Hondenevenementen van maart 2023

1 – 12 maart 2023: Bruidegom’d. Eerder de Atlanta Pet Fair &Conference genoemd. Zuidoost-beurs voor verzorgings- en dierenverzorgingsprofessionals vindt plaats in het Georgia International Convention Center. Kijk voor meer informatie op groomd.org

1 maart – 31 maart 2023Studenten in de 6e, 7e en 8e klas kunnen zich aanmelden voor de “Become a Veterinarian Camp Contest” om kans te maken op een beursprijzenpakket om auburn University Junior Veterinary Camp in Alabama in de zomer bij te wonen. De essaywedstrijd wordt gesponsord door Vet Set Go en VCA Animal Hospitals als een manier om aspirant-tiener- en tween-dierenartsen aan te moedigen een carrière met dieren na te streven. Ga voor meer informatie over deelname aan de wedstrijd naar vetsetgo.com.

10-12 maart 2023:Greater Philadelphia Pet Expo. Familie dierenshow met winkels, tentoonstellingen en speciale attracties. In het Greater Philadelphia Expo Center, Oaks, PA. familypetshows.com

17-19 maart 2023: Super Huisdieren Expo. Speel, winkel en leer over huisdieren in deze driedaagse extravaganza voor dierenliefhebbers. Vindt plaats in Chantilly, VA. superpetexpo.com

17-19 maart 2023: ClickerExpo2023. Educatief evenement voor liefhebbers van diertraining en professionals. Conferentielocatie is het Hyatt Regency Dulles, Washington, D.C. clickerpexpo.clickertraining.com

22-24 maart 2023: Wereldwijde Dieren Expo. Vakbeurs voor de huisdierenindustrie met nieuwe en innovatieve producten voor huisdieren. Alleen voor leden van de huisdierenindustrie. Gehouden in het Orange County Convention Center, Orlando, FL. globalpetexpo.org.

26 maart 2023: Bark Mitzvah mixer bij de Houston Congregation for Reform Judaism. Dierenverkopers, foodtrucks, weggeefacties, muziek, een BarkMitzvah-dienst onder leiding van de rabbijn. De Bark Mitswa is van 11.30 tot 14.30 uur en gratis en open voor de hele gemeenschap.

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2023 aan zitten te komen? Uitchecken Dogster’s hondenvakantielijst.