Opgegraven bij Dogster: juli 2023 Hondenevenementen en hondenvakanties

Hoe brengen al onze fanatieke vrienden hun zomers door? Ze maken spetters in het zwembad, kauwen zich op yoghurtbessen en pronken met hun meest feestelijke 4th of July-outfits! Bedankt aan al onze lezers voor het delen van de foto’s van uw pup met ons.  We hebben ze gedeeld op onze Dogster social media pagina’s – bekijk onze #dogsterdogs in actie! Deze zomer werk ik met mijn pups aan hun comfortniveau in de buurt van het water. We boeken vooruitgang! Emmy en ik studeren dit weekend af van het zwembad en gaan op een klein paddleboardavontuur naar het meer bij ons huis. Emmy heeft altijd een hekel gehad aan nat worden, dus ze heeft een lange weg afgelegd.

Iets om over na te denken deze maand: Hoe houd je je honden rustig tijdens 4 juli vuurwerk? Veel honden worden angstig en bang voor de harde, onvoorspelbare geluiden. Hier zijn enkele tips om je hond te kalmeren, waardoor je feest ook gelukkiger wordt. Ik wens al onze puppyvrienden een gelukkige 4 juli!

Van plan om hondenevenementen bij u in de buurt bij te wonen? Stuur ons foto’s van uw pup om te worden weergegeven op onze sociale media-pagina’s.

Of mail ons op dogstermag@belvoir.com.

Een kleine hond met een Amerikaanse vlag.
Een kleine hond met een Amerikaanse vlag. Fotografie door Photohunter / Shutterstock.

Juli 2023 maandelijkse hondenvakanties

Lost Pet Prevention maand

Nationale Pet Hydration Awareness maand

Juli 2023 hondenvakanties

1 juli: ID Your Pet day

4 juli: Internationale Whippetdag

11 juli: All American Pet Photo dag

15 juli:Nationale Dag brandveiligheid huisdieren

21 juli: Wereld Collie dag

21 juli:National Craft for Your Local Shelters dag

31 juli: Nationale Mutt-dag

Hondenevenementen van juli 2023

8 juli 2023: Als je in de omgeving van Los Angeles bent, ga dan naar Pawlympics van 16.00 tot 19.00 uur in South Park Doggie – Doggieland voor een reeks competitieve spelletjes en activiteiten voor honden.

9 juli 2023: De11Þ jaarlijks PAWmicon, een festival met popcultuur als thema gehouden door Helen Woodward Animal Center om de superhelden van het echte leven te vieren die weesdieren adopteren. PAWmicon, gevestigd bij AleSmith Brewing Company in San Diego, Californië, zal evenementen bevatten, zoals de PAWsplay-wedstrijd voor deelnemers om zichzelf en hun poep te verkleden als hun favoriete popcultuurpersonages. Er is ook een trivia-wedstrijd, muziek, dierenartiesten, spelletjes voor de kinderen en ambachtelijk bier.

12 juli 2023: Marin Humane organiseert zijn volgende inloopkliniek voor huisdierouders in nood bij Pell Plaza in Novato. Breng uw huisdier naar de mobiele kliniek op 500 Redwood Blvd., van 11:00 tot 13:00 uur om te krijgen: gratis vaccinaties (DA2PP, FVRCP, hondsdolheid), gratis chippen, gratis vlooien- / tekenbehandeling, gratis mini-check-up door een dierenarts en dierenvoeding en -benodigdheden!

14-16 juli 2023: Del Monte Kennel Club Dog Show. Gehouden op 4380 Carmel Valley Rd, Carmel-By-The-Sea, Californië, 93923. Allemaal fokken ze inzending voor Conformation, Obedience en Rally.

14-18 juli 2023: Een van de grootste evenementen van de American Veterinary Association van het jaar, de AVMA-verdrag 2023 zal worden gehouden in Denver, Colo. voor veterinaire professionals om 600 uur hoogwaardige CE, hoog aangeschreven speciale evenementen, innovatieve oplossingen en netwerkmogelijkheden te ervaren.

19-23 juli 2023: Houston World Series van hondenshows. Gedurende het vijfdaagse evenement biedt de show een uitgebreide winkellocatie, tal van seminars, entertainmenttentoonstellingen en gehoorzaamheids- / metgezelevenementen. Tijdens de Maak kennis met de rassen evenement, kan het publiek hands-on ervaring opdoen met meer dan 110 rashondenrassen en zorg, persoonlijkheidskenmerken en temperamenten bespreken met rasexperts.

19-21 juli 2023: De Association of Service Dog Providers for Military Veterans Partner Members nodigt iedereen uit om de jaarlijkse Nationale Diensthonden voor Veteranen Conferentie in Washington, D.C. De jaarlijkse conferentie bestaat uit twee volle dagen opmaak voor administratieve, veteranen, geestelijke gezondheid en hondentrainingstrajecten en een rondetafelsessie van een halve dag. Tickets zijn inclusief ontbijt voor alle drie de dagen, lunch voor twee dagen en een openingsavondreceptie.

22 – 23 juli 2023: Sluit je aan bij meer dan 50 van de beste huisdier-influencers uit de hele VS en Canada, zoals Crusoe de teckel, Tika the Iggy en Jonathan Graziano voor PetCon 2023, gehouden in Chicago. Er zijn meet and greets, een adoptietuin voor huisdieren, een shoppable marktplaats met kleine bedrijven, sprekerssessies, een non-profit showcase en veel leuke activiteiten!

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2023 aankomen? Uitchecken Dogster’s hond vakantie lijst.