Opgegraven bij Dogster: hondenevenementen en hondenvakanties van april 2023

Gelukkige april en yay voor warmer weer!

Op 23 april is het Lost Dog Awareness day. We denken niet graag dat we onze harige vrienden uit het oog kunnen verliezen, maar een op de drie huisdieren verdwijnt op een bepaald moment in hun leven – en slechts 21% komt uiteindelijk thuis. YIKES! Afgezien van het chippen van uw hond en het goed passen van haar voor een getagde halsband, hebben we een geweldig artikel met snelle stappen die u kunt nemen om uw verloren hond te vinden.

Van plan om hondenevenementen bij u in de buurt bij te wonen? Stuur ons foto’s van uw pup om te worden vermeld op onze sociale media pagina’s.

Of mail ons op dogstermag@belvoir.com.

April 2023 maandelijkse hondenvakantie

Nationale Heartworm Awareness maand

National Adopt a Greyhound maand

Pet First Aid Awareness maand

Preventie van wreedheid tegen dieren maand

April 2023 hondenvakanties

April 8: Dog Fighting Awareness dag

April 10: Nationale Knuffel Je Hond dag

April 11: Nationale Dierendag

April 21: Bulldoggen zijn Mooie dag

April 23: Nationale Dag van het Bewustzijn van de Verloren Hond

April 25: Internationale geleidehondendag

April 30: Nationale Therapie Dierendag

Hondenevenementen van april 2023

Tot en met april 2023: UpDogChallenge Disc hondenwedstrijden, gehouden in verschillende steden. Om het schema te bekijken, gaat u naar updogchallenge.com

Tot en met 29 april 2023: Dog Tales: The Human Canine Connection-tentoonstelling in het Brazos Valley Museum of Natural History in Bryan, TX. is een exclusieve in-house tentoonstelling met de fascinerende natuurlijke geschiedenis van honden, hun naaste familieleden van honden en hun speciale band met mensen.

April 14 – 16, 2023: Pet Health Expo Los Angeles. Grootste consumentendierengezondheids- en wellness-expo voor honden- en kattenliefhebbers, gehouden in de Magic Box in Los Angeles, CA. Zal ook adopteerbare honden hebben!

15 april 2023: Idaho Huisdier Expo. Huisdiervriendelijk evenement voor dierenliefhebbers van alle leeftijden. Inclusief eten, uitrusting, speelgoed, verzorging, deskundige gesprekken en meer. Vindt plaats in Boise, ID.

21-23 april 2023: De 2023 Dog Behavior Conference. Sluit je aan bij hondentrainers en huisdierprofessionals van over de hele wereld voor deze interactieve driedaagse online evenementen van de Victoria Stilwell Academy.

22 april 2023: De 30e jaarlijkse Sacramento SPCA Doggy Dash. Vorig jaar zamelde de Doggy Dash meer dan $ 223.000 in om Sacramento te helpen voor de dieren van de gemeenschap te zorgen. De inschrijving is nu geopend.

29 april 2023: De Home &Pet Expo op Market Square in Crocker Park in Westlake, OH. Deze spannende huisdiervriendelijke expo biedt een volledige dag van geweldige lokale huisverbeteringsbedrijven plus de nieuwste en beste producten en diensten die beschikbaar zijn voor alle soorten huisdieren.

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2023 aan zitten te komen? Uitchecken Dogster’s hondenvakantielijst.