Opgegraven bij Dogster: februari 2023 Hondenevenementen en Hondenvakanties

Honden maken de beste Valentijnsdag, nietwaar? De knuffels, de kusjes, de onvoorwaardelijke liefde. Laat je pup deze maand wat ❤️ zien met een van deze unieke (en gemakkelijke) geschenken – een zekere manier om wat extra knuffeltijd en likjes vast te leggen. Over kusjes (en frisse hondenademhaling) gesproken, februari is ook Pet Dental Health Month. Het verzorgen van de tanden van je hond is er om je hond te laten zien hoeveel je om haar geeft. Een goede tandheelkundige gezondheid voorkomt chronische pijn en ontsteking, en parodontitis geassocieerd met hart-, nier- en leverproblemen.

Maar 80 procent van de honden eindigt met een tandheelkundige ziekte op 3-jarige leeftijd. Pumpkin Pet Insurance ondervroeg meer dan 500 eigenaren van gezelschapsdieren en 63% meldde dat ze hun hond of kattentanden thuis niet regelmatig poetsten, vooral omdat hun huisdier ze niet toestaat of er een hekel aan heeft.

Het tandenpoetsen van een hond vergt oefening en geduld, maar het is het waard! Wist je dat er alternatieven zijn voor de standaard tandenborstel?  Probeer ze uit en laat ons weten wat je ervan vindt. En stuur ons in de tussentijd uw ❤️ foto’s met uw pup om op onze sociale mediapagina’s te worden weergegeven.

E-mail ons op dogstermag@belvoir.com.

Honden wandelen
Op 22 februari is het Nationale Walk Your Dog Day. © -zlaki- | Getty Afbeeldingen

Maandelijkse hondenvakanties, februari 2023

Pet Dental Health Maand

Ontketen een hond hond maand

Maand van de hondentraining

Sterilisatie/Neuter Awareness Maand

Verantwoordelijke Huisdiereigenaren Maand

Dagelijkse hondenvakanties, februari 2023

3 februari 2023: Nationale Golden Retriever Dag
14 februari 2023: Bewustwordingsdag diefstal van huisdieren
20 februari 2023: Hou van je huisdier dag
22 februari 2023: Nationale Walk Your Dog Day
23 februari 2023: Nationale Hondenkoekjesdag

Hondenevenementen van februari 2023

24 januari – 28 februari 2023: Om Change a Pet’s Life Day op 24 januari af te trappen, werkt JC Penney samen met 10 dierenasielen in het hele land en fotografeert het adopteerbare oudere honden via het Portraits by Lifetouch-programma. De foto’s worden weergegeven op de website van JC Penney. JCPenney doneert ook $ 1.000 aan elk asiel en geeft een cadeaubon van $ 500 voor dierenbenodigdheden.

1 feb- 28 feb 2023:St. Jude Children’s Research Hospital’s 50 Mile Dog Walking Challenge. Ga naar buiten met je hond, registreer je mijlen en werf geld in voor kinderen bij St. Jude’s. Om deel te nemen aan de uitdaging, bezoek de Facebook-pagina.

1 februari – 31 maart 2023 Studenten in de 6e, 7e en 8e klas kunnen zich aanmelden voor de “Become a Veterinarian Camp Contest” om kans te maken op een beursprijzenpakket om auburn University Junior Veterinary Camp in Alabama in de zomer bij te wonen. De essaywedstrijd wordt gesponsord door Vet Set Go en VCA Animal Hospitals als een manier om aspirant-tiener- en tween-dierenartsen aan te moedigen een carrière met dieren na te streven. Ga voor meer informatie over deelname aan de wedstrijd naar vetsetgo.com.

3-5 februari 2023: Lehigh Valley Pet Expo. Leuke demonstraties, shows en winkelen. Gehouden op de Agri-Plex op de Allentown Fairgrounds in Allentown, PA. Bezoek familypetshows.com voor meer informatie.

4 februari 2023: Grote Meren Pet Expo. Viert zijn 18e jaar in het Wisconsin Exposition Center in State Fair Park in Milwaukee. Geniet van live entertainment, winkelen en adopteerbare dieren. Koop tickets bij petexpomilwaukee.com

5 februari 2023: De Canine Stars Stunt Dog Show is een professioneel team van artiesten en hun geadopteerde honden die extreme hondensporten uitvoeren, zoals dokduiken, hondendansen en freestyle disc. De show is gezinsvriendelijk en wordt gehouden in het Sheldon Theater in Red Wing, Minnesota.

10-12 februari 2023:Cambridge, Minnesota Kennel Club, All Breed Obedience en Rally Trials, gehouden bij Total Recall in Huge, Minnesota. Ga voor meer informatie naar cmck.org

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2023 aan zitten te komen? Uitchecken Dogster’s hondenvakantielijst.