Opgegraven bij Dogster: december 2023 Hondenevenementen en hondenvakanties

Fijne decembermaand! Terwijl je kleine goodies verzamelt om in de kous van je hond te proppen, overweeg dan om een extra op te halen voor je plaatselijke asiel. De honden – en het personeel – zullen de liefde waarderen! Veel dierenasielen en dierenreddingsorganisaties voeren adoptie- en fondsenwervingscampagnes tijdens de vakantiemaanden, die we hebben vermeld in onze hondenevenementen in december.

We willen uw vakantiegeest zien! Laat ons zien hoe u en uw #dogsterdogs genieten van uw vakantieseizoen door ons te taggen in uw foto’s op sociale media.

Staat je hondengebeurtenis niet op de lijst? E-mail ons op dogstermag@belvoir.com en we zullen uw hondenevenement opnemen.

Hond met kerstmuts
Emmy is een goede sport als het gaat om verkleden – of misschien is het de traktatie die daarna komt. ©Lauren Katims

Dagelijkse hondenvakanties, december 2022

1 december 2022: Nationale tweeling met je hond dag #twinwithyourdogday
2 december 2022: Nationale Muttdag
5 december 2022: Vier Shelter Pets Day
9 december 2022: Internationale Dag van de Diergeneeskunde
10 december 2022: Internationale Dag van de Dierenrechten
11 december 2022: Holiday Food Drive voor behoeftige dieren

December 2022 Hondenevenementen

Tot en met 31 december 2022: Blue Buffalo Home 4 de feestdagen. Jaarlijkse vakantie huisdier adoptie drive. Vind je vrijwilligerslocatie op de website en lees hier meer over de adoptiecampagne.

Tot en met 31 december 2022: Embrace Pet Insurance dekt de adoptiekosten van katten en honden die zijn geadopteerd via alle Best Friends Lifesaving Centers en -programma’s in het hele land, evenals alle dieren in Best Friends Animal Sanctuary in Kanab, UT. Daarnaast biedt Embrace een korting van 10% op alle polissen die als gevolg van de samenwerking worden verkocht. Om deel te nemen, klik hier.

Tot en met 31 december 2022: Morris Animal Foundation houdt een campagne die wetenschappelijk onderzoek voor honden zal financieren, zoals gezondheidsstudies voor honden over de behandeling van een dodelijke bloedaandoening, het identificeren van genetische en gedragsfactoren voor gewichtstoename en toegang tot de haalbaarheid van orthopedische implantaten. Naast directe giften kunnen donateurs de stichting steunen door vakantiekaarten te bestellen. Lees meer over hoe u kunt helpen bij morrisanimalfoundation.org.

Tot en met 1 januari 2023: 36e jaarlijkse San Francisco SPCA / Macy’s Holiday Windows. Bekijk adopteerbare honden en katten in Macy’s ramen en live cam op Union Square in San Francisco. Lees hier meer over deze jaarlijkse vakantietraditie.

1-3 december 2022: North Shore Animal League shopping fundraiser. Steun North Shore Animal League door je vakantieinkopen te doen (je moet je eerst hier registreren) bij deelnemende Americana Manhasset en selecteer Wheatley Plaza-winkels tijdens deze dagen. Vijfentwintig procent van uw aangewezen aankopen voor de volledige prijs, vóór belasting, wordt teruggegeven aan North Shore Animal League America. Dit jaarlijkse evenement begint op 1 december in Blue Mercury op 2034 Northern Boulevard, Manhasset, NY. Om u aan te melden voor dit winkelevenement en meer te weten te komen over hoe uw donaties een impact hebben, klikt u hier.

1-4 december 2022: Leeg het Shelters Holiday Hope National-evenement, gesponsord door de BISSELL Pet Foundation. De organisatie sponsort verlaagde adoptiekosten bij deelnemende opvangcentra in het hele land. Gebruik de interactieve kaart op bissellpetfoundation.org om een locatie bij u in de buurt te vinden.

Tot en met 4 december 2022 2022: Cynosport Dog Agility World Games in Scottsdale, AZ. Voor meer informatie over dit jaarlijkse evenement, klik hier.

3 december 2022: Fanny Mae Memorial Reindog Parade. Gehouden om 15.00 uur in het centrum van St. Joseph, MI.

4 december 2022: Reindog Parade op het 42e jaarlijkse evenement in Boedapest. Gehouden om 14.00 uur in het centrum van Buda Main Street, Buda, TX. Voor meer informatie, klik hier.

Hond en rendieren
Lucy vond haar oorvlies. © Lauren Katims

17-18 december 2022:9e jaarlijkse AKC Obedience Classic. Gesponsord door Eukanuba en gehouden in combinatie met het AKC National Championship in het Orange County Convention Center in Orlando, FL. Klik hier voor meer informatie.

17-18 december 2022: AKC Nationaal Kampioenschap. Gepresenteerd door Royal Canine en gehouden in het Orange County Convention Center in Orlando, FL. Het AKC National Championship 2022 zal hondenatleten presenteren en attracties omvatten, zoals de Best Bred-by-Exhibitor-competitie, de AKC National Owner-Handled Series Finals, de AKC Royal Canin National All-Breed Puppy en Junior Stakes, AKC Fast Cat Invitational en de NADD/AKC Dock Diving.

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2023 aan zitten te komen? Uitchecken Dogster’s hondenvakantielijst.