Opgegraven bij Dogster: Augustus 2023 Hondenevenementen en Honden Feestdagen

Hier bij Dogster, genieten we van de zon tijdens deze warme DOGust dagen. Er zijn veel paw-lidays om over te blaffen deze maand, inclusief mijn Emmy’s jaarlijkse favoriet, Verwen je Hond dag op 10 Augustus. Misschien gaan we zelfs wel naar de wereldkampioenschappen hondensurfen op 6 augustus in de buurt van San Francisco om onze avontuurlijke pupvriendjes aan te moedigen. Laat ons zien hoe u en uw #dogsterdogs genieten van de zomer door ons te taggen in uw foto’s op sociale media.

Staat jouw hondenevenement niet op de lijst? Email ons op dogstermag@belvoir.com en we zullen jouw hondenevenement opnemen.

Koele tips voor warm weer problemen
Deel je #hondsterdog zomerfoto’s met ons! ©Victoria Rak | Tuff Photo

Maand-lange Augustus 2022 Paw-Vakantie

Nationale Hondenmaand

Maand van de Inenting

Wekelijkse Augustus 2022 Feestdagen

7-13 augustus 2022: Internationale hulphondenweek

Dagelijks Augustus 2022 Feestdagen

1 augustus 2022: DOGust universele verjaardag voor asielhonden
5 Augustus, 2022: Werk als een hond dag
10 augustus 2022: Verwen je hond dag
15 augustus 2022: Controleer de chipdag
16 Augustus, 2022: Dag van de dakloze dieren
23 augustus 2022: Internationale Dag van de Blinde Hond
26 Augustus, 2022: Nationale hondendag
28 Augustus, 2022: Regenboogbrug herdenkingsdag

Augustus 2022 Hondenevenementen

Augustus 1-31, 2022: De Canine Stars Stunt Show. Een team van artiesten en hun geadopteerde honden – voormalige America’s Got Talent sterren – reizen door het land om te pronken met hun vaardigheden in hondensporten, zoals freestyle disc, dansende honden, behendigheidsracen en dokduiken. Meer informatie vindt u hier

1-31 augustus 2022:Ruim de Schuilplaats Campagne op. Gesponsord door NBCUniversal, is het doel van de campagne om zoveel mogelijk huisdieren geadopteerd te krijgen tijdens de maand augustus. Hier is hoe u kunt helpen in uw omgeving.

6 augustus 2022: Wereldkampioenschappen Hondensurfen gehouden op Linda Mar Beach in Pacifica, CA. Menselijke en hondensurfteams strijden om het goud tijdens deze spannende wedstrijd in de baai van San Francisco. Vang een golf hier.

7-8 augustus, 2022: Colorado Pet Expo. “The Dog Days of Summer” vindt plaats in het Norris Penrose Event Center, Colorado Springs, Co. Meer info vindt u hier.

Emmy, mijn poedel mix, brengt haar DOGust dagen graag door op het strand. ©Lauren Katims

17-21 Augustus, 2022:Olympic Kennel Dog Show. Dit evenement wordt gesponsord door de Amerikaanse Kennel Club en omvat hondenshows voor alle rassen, dokduiken, behendigheid, gehoorzaamheid en rally. Gehouden in het Enumclaw Expo Center in Enumclaw, WA. Klik hier voor meer informatie.

23 augustus – 25 augustus 2022: SuperZoo Pet Industry Tradeshow, gehouden in Las Vegas, NV. Om deel te nemen aan een van de grootste retail-evenementen voor huisdieren van het jaar, kunnen professionals uit de huisdierenindustrie zich registreren op superzoo.org.

31 augustus 2022:Glad en ruw: Fox Terriers tentoonstelling. Gehouden in het AKC Museum of the Dog in New York, NY. De tentoonstelling loopt tot december. Kaartjes kunnen hier worden gekocht.

31 augustus 2022:Oude hond, nieuwe trucs! De Grey Muzzle Organization organiseert een gratis webinar over hersenspelletjes door verrijkingstraining met gecertificeerde professionele hondentrainer Sydney Queen. Schrijf je hier in.

Wil je zien welke hondenvakanties er in 2022 aan zitten te komen? Kijk dan op Dogster’s honden vakantielijst.

Source link