Oekraïne Verdwaald hunkeren naar menselijk contact skulks uit struiken als vrouw container neerzet

Sinds de invasie in de Oekraïne zijn families gedwongen te evacueren, waardoor talloze huisdieren achterblijven. Het is echt verwoestend. De eens zo geliefde huisdieren hebben zich vermengd met zwerfdieren om grotere roedels te vormen.

Vrijwilligers met reddingsgroepen hebben het drukker dan ooit om voedsel en schoon water te verstrekken aan dieren die op straat leven.

Screenshot via YouTube

Een vrijwilliger van Stray Furry Friends loopt door een bepaalde straat waarvan ze weet dat deze wordt overspoeld door hongerige pups. Ze legt een bak met voedsel neer en verschillende honden komen uit de schuilplaats. Ze verhuist dan naar een andere locatie en dan nog een. Het is duidelijk dat deze honden wanhopig zijn. We zijn zo dankbaar voor haar hulp!

Screenshot via YouTube

Wanneer de goedhartige vrouw verderop loopt, komt er één bepaalde hond uit de borstel. Haar staart kwispelt van opwinding! Ze is zo blij om de vrouw te zien. Het is alsof ze al heel lang verlangt naar menselijk contact.

De pup is zo dankbaar voor het eten, het verse water en de aanraking van de vrouw. Het is gewoon te zoet om te missen. Overtuig uzelf in onderstaande video. Bedankt aan alle reddingsgroepen die nooit opgeven, ondanks de uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd.

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!