Nieuwe advertentiecampagne voor huisdieren: huisdieren en mensen samen

Pets and People Together is een prachtig nieuw huisdier gelanceerd door de Ad Council, Maddie’s Fund en de Humane Society of the United States. #BeAHelper is slechts de eerste berichtengolf, die ons allemaal aanmoedigt om huisdieren en mensen in onze gemeenschappen te helpen door ze bij elkaar te houden, want de beste plek voor huisdieren is met hun mensen.

“We zijn ongelooflijk enthousiast over deze nieuwe campagne. Als de afgelopen jaren ons iets hebben geleerd, is het de vitale rol die onze huisdieren spelen in onze gezondheid, geluk en welzijn, en hoe geweldig het is als onze gemeenschap samenkomt,” zegt Mary Ippoliti-Smith, Executive Leadership Team bij Maddie’s Fund in de campagneaankondiging. “Het bij elkaar houden van gezinnen is belangrijker dan ooit, en we hebben allemaal de mogelijkheid om dit mogelijk te maken.”

Ieder van ons kan een crisis hebben die ons vermogen om voor onze huisdieren te zorgen beïnvloedt. Help mensen in deze situatie door:

• Dierenvoeding doneren aan een voorraadkast
  • Doneren van fondsen voor dierenartszorg
  • Het verzorgen van een huisdier op korte of lange termijn voor iemand in nood
  • Helpen om een verloren huisdier te herenigen met hun familie of delen wat te doen als iemand zijn huisdier verliest.

Kitty Block, president en CEO van de Humane Society of the United States, zegt over het programma: “Onze nieuwe Pets and People Together-campagne benadrukt dat ieder van ons een rol te spelen heeft in onze gemeenschap om ervoor te zorgen dat gezinnen en hun geliefde huisdieren bij elkaar blijven.”

De campagne heeft drie nieuwe video public service announcements (PSA’s). De hartverwarmende film “Magic Hour” laat zien hoe de kleine handeling van het doneren van dierenbenodigdheden aan gezinnen in nood vreugde brengt aan eigenaren van gezelschapsdieren en hun huisdieren. De tweede film, “Muse”, onthult hoe financiële donaties van “helpers” huisdieren en mensen bij elkaar houden door onverwachte ontberingen. De derde film, “Moon”, kijkt naar de voordelen van kortdurende pleegzorg door buren of vrienden en hoe het een enorme impact kan hebben.

Creatief bureau Wunderman Thompson doneerde zijn diensten om de strategie te ontwikkelen en de PSA’s te creëren. Naast televisie-PSA’s bevat de campagne gedrukte, digitale, out-of-home en radio-PSA’s. De website boordevol middelen, PetsandPeopleTogether.org, is ontwikkeld in samenwerking met digitaal bureau Viget.

“Pets and People Together toont de belangrijke rol die de gemeenschap kan spelen bij het bij elkaar houden van huisdieren en mensen. Gewone mensen kunnen zowel grote als kleine acties ondernemen om ervoor te zorgen dat gezinnen met huisdieren bij elkaar kunnen blijven, zelfs in het licht van financiële of medische ontberingen, of als een huisdier wordt gescheiden van hun familie,” zegt Heidi Arthur, Chief Campaign Development Officer bij Ad Council, in de aankondiging. “We hebben talloze keren bewezen dat wanneer de Ad Council samenwerkt met de Humane Society of the United States en Maddie’s Fund, we een probleem ten goede kunnen veranderen. We zijn trots op onze voortdurende samenwerking met deze twee impactvolle organisaties.”

Wilt u zien wat u kunt doen of meer informatie? Ga naar petsandpeopletogether.org om waardevolle informatie te leren, zoals hoe je een huisdier kunt verzorgen voor een vriend, buurman of familielid of hoe je kunt doneren aan de kosten van de veterinaire zorg van een huisdier en wat je moet doen als je een huisdier vindt of verliest. Volg @Pets en People Together op social media. Gebruik de hashtag #BeAHelper om te delen wat je in je gemeenschap doet om huisdieren en mensen bij elkaar te houden.