Na 14 mislukte adopties is #15 een perfecte match voor Ronald!

Asielen en reddingen werken hard om ervoor te zorgen dat adopteerbare honden naar de best mogelijke huizen gaan. Maar de eerste potentiële adoptanten zijn om de een of andere reden niet altijd de beste match. Een grote puppy genaamd Ronald realiseerde zich al snel dat dit het geval was nadat 14 van zijn adopties niet doorgingen.

De mislukte adopties van Ronald waren niets persoonlijks. De families kozen ervoor om hem door te geven vanwege zijn grootte en energieniveau. Natuurlijk was hij teleurgesteld, maar hij wist dat hij liever op zijn perfecte familie wachtte dan door de verkeerde te worden geadopteerd. Gelukkig was zijn geduld het meer dan waard!

Grote puppy heeft thuis nodig

14 Mislukte adopties

Ronald is een jonge, lieve hond van 63 pond die bij de SPCA van Wake County was. Toch stond het geluk niet aan zijn kant vanwege zijn grootte. Hij heeft een groot frame en hij is erg sterk, dus als hij opspringt, kan hij mensen omver rijden. Hij heeft ook de neiging om een beetje mondig te zijn, omdat hij nog steeds een puppy is. Om die redenen had hij een gezin nodig dat bereid was geduldig te zijn met training en zich niet te laten intimideren door zijn grootte.

Dus maakte het asiel een bericht waarin ronalds ongelukkige ervaringen werden gedeeld en moedigden ze mensen aan om hem te adopteren. Ze wisten dat het moeilijk zou zijn voor mensen om zijn schattige puppygezicht te weerstaan.

Gelukkige adopteerbare hond

GERELATEERD: Puppy met speciale behoeften opgestaan door adoptanten ontvangt honderden geschenken en adoptieverzoeken

“Help ons de ongelukkige streak van Ronald te doorbreken! 14 adopties zijn mislukt voor deze lieve man – meestal omdat hij te groot / sterk is. Het is waar, hij is een grote jongen! Maar voor zijn grote frame weegt hij slechts 63 lbs. Ronald kent zijn commando’s, neemt de traktaties super zachtjes aan en is 100% zoet. Hij is echt een heel goede jongen”, schreef de SPCA van Wake County.

Toen dat bericht viraal ging, veranderde ronalds geluk ten goede. Veel mensen namen contact op met adoptieverzoeken, dus het asiel wist dat ten minste één van hen ronald’s perfecte match moest zijn.

Hond in nieuw huis

15. Time’s a Charm!

Een paar dagen later kondigde het asiel aan dat Ronald’s ongelukkige streak eindigde en hij zijn eeuwige familie vond. De SPCA deelde foto’s van Ronald met zijn nieuwe mensen en hij ziet er gelukkiger uit dan ooit. Zijn familie zei dat hij het geweldig doet met de kinderen, en iedereen is geobsedeerd door hem. Het lijkt erop dat dit de adoptie is die eindelijk zal blijven hangen.

Kind knuffelt nieuwe hond

“Heel erg bedankt voor het delen van Ronald’s verhaal – we waren overweldigd door je woorden van aanmoediging en genereuze aanbiedingen om hem te helpen. Op de eerste dag hielp het brede bereik van uw aandelen Ronald om bijna een miljoen mensen te bereiken. Zomaar, letterlijk van de ene op de andere dag, veranderde zijn hele wereld. Het blijft ons verbazen over de kracht die jullie allemaal hebben om een leven te veranderen met de kracht van je toetsenbord!”, schreef het asiel.

Ronald is echter slechts een van de vele honden in het asiel die op zoek zijn naar een thuis. De medewerkers zeiden dat ze adopteerbare honden van alle groottes, leeftijden en energieniveaus hebben, waaronder de 3-jarige Siri, die al 400 dagen probeert een gezin te vinden. Dus, als u op zoek bent naar een nieuw familielid in de buurt van Garner, North Carolina, bekijk dan enkele van de adopteerbare honden van de SPCA.

Man die nieuwe hond vasthoudt

Uitgelichte afbeelding: Facebook