Mensen steken de straat over om Big Burly Veteraan en zijn pitbulls te vermijden

Een man genaamd Palace bracht het grootste deel van zijn leven door in het leger. Zijn leven is aanzienlijk beïnvloed door zijn ervaringen tijdens het dienen van zijn land. Na zijn 20-jarige militaire carrière stond hij voor een uitdagende overgang terug naar het burgerleven. Hij vond echter troost, steun en gezelschap in zijn twee Pit Bulls, Noah en Lincoln, die zijn helden werden en hem hielpen door deze moeilijke periode te navigeren. Noah, de oudste van de twee honden, wordt beschreven als de “oude man des huizes” en is de “chille partner” van Palace. Hij heeft een opmerkelijk vermogen om aan te voelen wanneer Palace een goede of slechte dag heeft, en zorgt voor een kalmerende aanwezigheid in tijden van stress. Lincoln, aan de andere kant, is de onstuimige en nieuwsgierige ’tiener’ van het gezin. Hij moedigt Palace aan om actief en betrokken te zijn, en dwingt hem om te sporten en nieuwe ervaringen op te doen.

Naar YouTube

Palace schrijft zijn succesvolle overgang van het militaire naar het burgerleven toe aan de steun van zijn vrouw, Vivian, en het gezelschap van Noah en Lincoln. Ze hebben hem de aanmoediging en motivatie gegeven om vooruit te blijven gaan, ondanks de uitdagingen waarmee hij wordt geconfronteerd.

Helaas leidt de aanwezigheid van twee grote pitbulls vaak tot misvattingen en stereotypen over Palace en zijn honden. Mensen gaan er vaak van uit dat de honden agressief zijn of dat Palace, die zichzelf omschrijft als ‘groot en potig’, gemeen en ongenaakbaar is. Dit kan echter niet verder van de waarheid zijn. Palace is een warm en vriendelijk persoon, en zijn honden zijn goed opgevoed en attent op hun baasje.

Naar YouTube

Palace is van mening dat deze stereotypen en misvattingen over mensen en dieren moeten worden aangepakt en geëlimineerd. Hij wijst erop dat de ogen van mensen vaak een ander verhaal vertellen dan ze werkelijk zijn en dat voortdurende stereotypering alleen maar dient om deze valse overtuigingen in stand te houden.

Naar YouTube

Op een dag besloten Palace en Vivian een experiment met hun honden uit te proberen, ze aan te kleden en te zien wie er zou winnen in een vriendschappelijke wedstrijd. Deze luchtige activiteit bracht nog meer vreugde en gelach in hun leven, waardoor de band tussen Palace en zijn hondenhelden verder werd verstevigd.

Door hun niet-aflatende steun, liefde en kameraadschap hebben Noah en Lincoln Palace een gevoel van thuis en verbondenheid gegeven. Ze blijven hem opbeuren en helpen hem bij het navigeren door de uitdagingen van het burgerleven na een lange militaire carrière.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!