Meerdere keren geadopteerd en teruggekeerd, hond vraagt zich af of zijn dag is gekomen

Captain, een onbegrepen hond van 115 pond, vond een jaar geleden zijn weg naar een opvangcentrum. Het personeel geloofde dat een speciaal persoon de liefde die hij te bieden had moest omarmen. Ondanks de hoop op adoptie werd Captain meerdere keren teruggestuurd. Potentiële adoptanten die interesse toonden in Captain veranderden van gedachten nadat ze hem hadden ontmoet. Catherine van Woods Humane Society bleef zoeken naar het perfecte huis van Captain, wetende dat de hond zijn nog lang en gelukkig leven verdiende. Ze geloofde dat omdat Captain een Grote Pyreneeën is, hij waarschijnlijk veel tijd buitenshuis doorbracht en moeite had om een huisdier binnenshuis te zijn. Dit is misschien de reden waarom adoptanten hem terugbrachten in plaats van te werken om Captain comfortabeler in huis te maken.

Naar YouTube

Catherine keek toe hoe adoptanten hem keer op keer afwezen. Toen ze hem meerdere keren zag terugkeren, brak Catherine’s hart. Een adoptant hield hem drie maanden vast voordat hij hem terugbracht naar Woods Humane Society! Toch gingen de niet-aflatende inspanningen van het asiel om Captain een thuis voor altijd te vinden door. Ze waren vastbesloten hem niet op te geven. Het was zes maanden geleden dat Captain was teruggegeven aan het asiel, moe van het opgesloten zitten in een kennel. Een veelbelovende aanvraag kwam van Bruce en Brigitte, een echtpaar met voldoende hectaren voor Captain om rond te zwerven.

Bruce had via een video een band met Captain ontwikkeld en geloofde dat hij een liefdevol thuis verdiende. Met een miniatuur teckel genaamd Guinnie in huis, besloten ze hun gezin uit te breiden. De dag brak eindelijk aan dat Captain zijn potentiële familie ontmoette.

Naar YouTube

Toen ze Captain aan Guinnie voorstelden, had de miniatuur teckel het laatste woord. Verrassend genoeg paste Captain zich goed aan en Bruce’s ogen lichtten op van vreugde. De connectie was duidelijk toen Bruce zich op de grond uitstrekte en de unieke band liet zien die ze vormden.

De adoptie van Captain werd officieel en het paar bracht de pup mee naar huis. Toen hij zijn nieuwe opgravingen verkende, werd het duidelijk dat hij de jackpot had gewonnen. Het personeel van het asiel nam afscheid van hem met een mengeling van trots en vreugde, wetende dat Captain de liefdevolle familie had gevonden die hij verdiende.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!