Marvel Superheld redt Pit Bull Puppy met ketting in haar nek

Acteur en voormalig worstelaar Dave Bautista ziet er misschien stoer en intimiderend uit, maar hij heeft een zwak voor dieren in nood. De Humane Society van Tampa Bay deelde een verhaal van een 3 maanden oude Pit Bull genaamd Sage, die een ketting in haar nek had. Bautista zamelde onmiddellijk geld in om te gebruiken als beloning voor informatie over haar mishandelaar.

Tijdens de zoektocht naar de verdachte werd Bautista verliefd op de kleine pup. Hij adopteerde haar snel, en nu staat ze bekend als Penny Bautista. Ze hoeft nooit meer verwaarlozing of misbruik te ervaren!

Bang Pit Bull Puppy

Puppy schreeuwt om hulp

Penny kwam aan bij de humane samenleving met een ketting diep in haar nek, die over de grond naast haar sleepte. De arme pup moest geopereerd worden om de ketting te verwijderen, en ze heeft nu een kale plek waar de ketting zat.

Een vreemdeling zag Penny voor het eerst afval eten aan de kant van de weg. Tot hun verbazing liep de pup zonder aarzelen naar hen toe. Zelfs voor haar intensieve operatie was Penny vol liefde.

“Ze is heel lief en vriendelijk. Ook al heeft ze immense pijn, Sage kwispelde met haar staart op de onderzoekstafel terwijl onze dierenarts en dierenarts techs haar onderzochten,” schreef de Humane Society of Tampa Bay op Facebook. “Naast de ketting zagen we dat Sage huidproblemen en overgroeide nagels heeft. We kunnen ons niet voorstellen wie haar dit zou aandoen.”

Puppy met ingesloten halsband

Toen Bautista over Penny hoorde, deelde hij haar verhaal op sociale media en bood hij aan om 5.000 dollar aan beloningsgeld te betalen voor informatie. Hij kon niet geloven dat iemand zoiets zou doen met een onschuldige hond, dus hij wilde wanhopig de verantwoordelijke persoon straffen. De Humane Society biedt ook 1.500 dollar, en acteur Mickey Rourke droeg 1.000 dollar bij aan de beloning.

Liefde op het eerste gezicht

Het duurde maar een paar dagen voordat Bautista zich realiseerde dat hij en Penny een speciale band deelden. Dus adopteerde hij haar, en haar gelukkige gezicht zegt alles. Hij belooft dat ze vanaf nu een leven vol liefde en verwennerij zal leiden.

Dave Bautista adopteert puppy

“Voor mij is er niets onschuldiger en puurder dan een puppy,” zei Bautista. “Iemand die een puppy kan mishandelen moet de laagste vorm van mens zijn, puur kwaad, voor iemand die een dier zo kan mishandelen. Ik word er misselijk van.”

Penny is niet de eerste hond die Bautista redde. In 2019 adopteerde hij ook twee andere Pit Bulls genaamd Maggie en Ollie. Penny zal dus blij zijn met twee broertjes en zusjes om mee te spelen.

Helaas is er nog geen informatie over de persoon die Penny heeft verwaarloosd. Maar ze lijkt het niet erg te vinden, zolang ze maar een liefdevolle familie heeft. Deze lieve pup zal vanaf nu zeker het best mogelijke leven krijgen. Dat verdient ze immers!

H/T: wtsp.com
Uitgelichte afbeelding: Facebook