Man redt modderige puppy’s uit een put en toen spoelde hij de modder weg

We leven in een wereld van aardige en slechte mensen. Dit specifieke verhaal gaat over hen beiden. Ook al begint dit verhaal op een droevige manier, we beloven een happy end. Sterker nog, het zal je uiteindelijk laten juichen!

Maak kennis met Surachet Klaewkla, een man die net zijn dag aan het doen was toen het ineens allemaal was. Op weg naar zijn werk hoorde de heer Klaewkla uit Thailand jankende geluiden afkomstig van een nabijgelegen bouwplaats.

Hij stopte om te onderzoeken waar de geluiden vandaan kwamen. Hij ontdekte dat de snikken uit een put kwamen toen hij deze verder onderzocht.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

Terwijl hij door de put tuurde, zag hij vijf kleine wezens die zo doorweekt waren met modder dat hij niet kon zien wat ze waren. Hij snelde naar binnen om deze arme dieren zo snel mogelijk te redden, één voor één.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

Hij ontdekte dat het pasgeboren pups waren na een nadere blik. De modder was zo aangekoekt dat het een wonder was dat deze puppy’s niet stikten, ondanks het feit dat ze al uren in deze smerige modder zaten.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

Het is onzeker hoe deze pups in de put terecht zijn gekomen, maar Surachet wedt dat hun moeder een zwerfhond was die ofwel in de put beviel of haar puppy’s daar in bewaring gaf.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

Helaas ontbrak hun moeder, dus Surachet nam de pups mee naar huis om ze schoon te maken en te voeren.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

Terwijl hij de modder wegveegde, merkte hij dat deze puppy’s echt schattig waren. Ze bleken extreem pluizig te zijn!

Afbeelding / verhaal bronvermelding: GT

De hele familie was op slag verliefd op deze prachtige pups en ze namen de prachtige beslissing om te adopteren alle vijf! Hoera!

Wat een prachtig verhaal! Blijf alsjeblieft voor nog een verhaal en zorg ervoor dat je dit ‘DEELT’ met een vriend of familielid!

Ritter, een 4-jarige Amerikaanse Bulldog uit Indiana, werd onlangs naar de Humane Society for Hamilton County in Indiana gebracht. Na slechte omstandigheden die zijn familie waren overkomen, gaven ze Ritter over.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: Humane Society voor Hamilton County (Indiana)/Facebook

Het huis van Ritter, zoals te zien op deze foto die door het asiel is verspreid, is aanzienlijk beschadigd door deze constructie. Hij mist zijn familie te erg en begrijpt niet waarom hij de hele tijd in deze ijskoude schuilplaats moet blijven. Zijn ziel is doorgesijpeld in angst en wanhoop. Nu liefdesverdriet en sombere hopeloosheid zijn geest hebben doordrongen, hangt hij zijn hoofd in verdriet en weigert oogcontact te maken.

Ritter krijgt nu een tweede kans als een geweldige familie zich vrijwillig aanbiedt om hem te adopteren! Zijn nieuwe familie belooft zijn gebroken hart met liefde en zorg te genezen, waardoor hij zich weer veilig en gewaardeerd voelt. Ga er maar aan staan, Ritter; Het komt goed, schatje!

Bekijk deze hartverwarmende video hieronder en deel deze zeker met een vriend of familielid!