Mama nam de kleinste van het nest en hield haar dicht tegen zich aan, wetende dat ze haar het meest nodig had

Een hartverwarmend verhaal ontvouwde zich toen een zwangere pitbull genaamd Zia, die trillend in een kennel werd gevonden, een tweede kans in het leven kreeg en een liefdevol thuis voor altijd voor haar en haar puppy’s. De vrouw die haar vond, wist dat Zia een veilige plek nodig had om te bevallen en haar puppy’s groot te brengen. Dit verhaal toont de ongelooflijke reis van Zia en haar puppy’s en benadrukt het belang van pleegzorg en adoptie. Toen Zia werd ontdekt, was het duidelijk dat ze aan het bevallen was en een veilige plek nodig had om te bevallen.

Naar YouTube

De moederhond werd naar een pleeggezin gebracht waar ze zich kon voorbereiden op de komst van haar baby’s. Zia doorliep het nestproces en verplaatste dekens om alles perfect te maken voor haar puppy’s. Toen ze eenmaal was bevallen, was Zia zichtbaar meer ontspannen en voelde ze zich meer op haar gemak in haar nieuwe omgeving.

Naar YouTube

De eerste paar weken van het leven van de pups waren gevuld met nieuwe ervaringen, zoals het openen van hun ogen en het verkennen van hun omgeving. Het pleeggezin noemde de puppy’s Zorro, Zoie, Zaina en Zeus, elk met hun eigen unieke persoonlijkheden. Zorro, de kleine bruine, was de vocale en energieke, terwijl Zoie, de kleinste van het nest, lief en verlegen was. Zaina was het avontuurlijke meisje en Zeus, de grootste van het nest, was ondeugend. Zoie, de kleinste van allemaal, had extra liefde van haar mama nodig en Zia was blij om te gehoorzamen.

Toen de puppy’s opgroeiden, begonnen ze voor het eerst naar buiten te gaan en speelden ze graag in het gras. Toen ze klaar waren, werden Zia’s puppy’s ter adoptie naar Fresno Bully Rescue gebracht. Het was geruststellend om te weten dat deze puppy’s sinds hun geboorte liefde hadden ervaren, waardoor ze een betere toekomst tegemoet gingen.

Naar YouTube

De puppy’s vonden al snel een liefdevol thuis bij opgewonden adoptanten die niet konden wachten om hun nieuwe harige familieleden te verwelkomen. Een adoptant, wiens hond Cash onlangs was overleden, vond troost in het adopteren van een van Zia’s puppy’s, omdat haar ogen hem deden denken aan zijn geliefde Cash. Een ander gezin was onlangs verhuisd naar een nieuw huis en vond dat een van Zia’s puppy’s het perfecte ontbrekende stukje voor hun gezin zou zijn.

Nadat al haar puppy’s hun eeuwige thuis hadden gevonden, was het Zia’s beurt om haar eigen liefhebbende familie te vinden. Een stel uit Fresno zag Zia’s verhaal op Instagram en werd op slag verliefd op haar. Ze hadden eerder hun pitbull, Evelyn, verloren en voelden een band met Zia. Ze hoopten dat Zia net zoveel van hen zou houden als zij van haar.

Naar YouTube

Op het moment dat Zia haar nieuwe familie ontmoette, was het duidelijk dat ze geliefd en verzorgd zou worden. Zia en haar puppy’s hebben zich allemaal gesetteld in hun nieuwe thuis en krijgen eindeloze liefde en aandacht van hun adoptanten. Deze ongelooflijke reis benadrukt het belang van het koesteren en adopteren van dieren in nood en de lonende ervaring die het zowel de dieren als hun nieuwe families biedt.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!