Mama hond was verdrietig toen 7 pups in brand vlogen. Toen lieten ze mama een nestje weeskinderen zien

Jessica Woodruff, die al sinds haar kindertijd een passie voor dieren had, kreeg een hartverscheurende ervaring toen haar schuur op 9 februari 2017 in brand vloog. Helaas was de brand per ongeluk en resulteerde in het verlies van verschillende dieren, waaronder vier geiten, een varken en zeven puppy’s van drie weken oud.

Afbeelding credit: YouTube-video

Het vuur verspreidde zich zo snel en groot dat alles binnen enkele minuten voorbij was. Jessica en Daisy konden niets doen en het brak hun hart. De volgende dagen stortte Daisy zich in een depressie en liep ze herhaaldelijk naar de afgebrande schuur en zeurde om haar puppy’s. Daisy met zoveel emotionele pijn zien maakte Jessica kapot. Ze wist dat ze iets moest doen voordat ze ook Daisy verloor.

Jessica’s zus Jacque Barnett plaatste een bericht op Facebook op zoek naar weespuppy’s die ze konden opvangen. Toevallig was een vrouw genaamd Lorna Murphy’s 5-jarige hond Chloe overleden na de geboorte van 8 puppy’s.

Afbeelding credit: YouTube-video

De vrouwen aan beide kanten besloten om hun tragedies te veranderen in geluk voor hun honden, en er werd snel een vergadering opgezet zodat Daisy kon worden voorgesteld aan de pasgeboren puppy’s. Daisy’s moederinstinct sloeg onmiddellijk aan en ze begon de puppy’s te voeren. Daisy verzorgde de pups enkele weken totdat ze allemaal gespeend waren. De meeste puppy’s werden teruggebracht naar hun eigenaar, behalve de runt van het nest, die ze Benji noemden.

We zijn zo blij dat Daisy wat geluk heeft gevonden na haar vreselijke verlies, en Lorna’s puppy’s hebben een nieuwe mama gevonden nadat die van hen was overleden.

Klik op de video hieronder om dit ongelooflijke verhaal te bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!