Mama Dog was verdrietig toen 7 pups ‘passeerden’ in het vuur. Toen lieten ze mama een nestje weeskinderen zien

Als kind hield Jessica Woodruff van dieren. Nu heeft ze te maken met het meest tragische moment van haar leven toen haar schuur in brand stond. Op 9 februari vloog Jessica’s schuur per ongeluk in brand. Bij de brand kwamen veel dieren om het leven, waaronder vier geiten, een varken en zeven puppy’s. De pups waren 3 weken oud toen het incident gebeurde.

Afbeelding tegoed: YouTube-video

Het vuur verspreidde zich zo snel en groot dat alles binnen enkele minuten voorbij was. Er was niets dat Jessica of Daisy konden doen, en het brak hun hart. In de daaropvolgende dagen stortte Daisy zich in een depressie en liep ze herhaaldelijk naar de afgebrande schuur en zeurde om haar puppy’s. Het kijken naar Daisy met zoveel emotionele pijn vernietigde Jessica. Ze wist dat ze iets moest doen voordat ze ook Daisy verloor. Jessica’s zus Jacque Barnett plaatste een bericht op Facebook op zoek naar weespuppy’s die ze konden opvangen. Toevallig was Chloe, de 5-jarige hond van een vrouw genaamd Lorna Murphy, overleden na de geboorte van 8 puppy’s.

Afbeelding tegoed: YouTube-video

De vrouwen aan beide kanten besloten hun tragedies om te zetten in geluk voor hun honden, en er werd snel een ontmoeting georganiseerd zodat Daisy kennis kon maken met de pasgeboren puppy’s. Daisy’s moederinstinct kwam onmiddellijk in actie en ze begon de puppy’s te voeren.

Daisy heeft een aantal weken voor de pups gezorgd totdat ze allemaal gespeend waren. De meeste puppy’s werden teruggegeven aan hun eigenaar, behalve de kleinste van het nest, die ze Benji noemden.

We zijn zo blij dat Daisy wat geluk heeft gevonden na haar vreselijke verlies, en dat Lorna’s puppy’s een nieuwe mama hebben gevonden nadat die van hen was overleden.