“Koningin van de Hondenvoerberg” claimt uw gulle gift!

Een deel van elke verkoop via de iHeartDogs-winkel wordt gedoneerd aan Greater Good Charities, die verschillende liefdadigheidsprogramma’s helpen ondersteunen. Dankzij klanten zoals jij worden happy endings zoals hieronder mogelijk gemaakt.

Opvangcentra en reddingen in het hele land hebben moeite om voor de dieren in hun faciliteiten te zorgen. Zovelen zijn afhankelijk van donaties van hun supporters. Dit betekent dat het goede dat ze kunnen doen vaak wordt beperkt door de fondsen die ze hebben. Het voeden en verzorgen van zelfs maar één hond per dag kost geld – en reddingen zorgen vaak voor tientallen. Maar liefdadigheidsprogramma’s, zoals het GOODS-programma van Greater Good Charities, geven reddingen een boost op een manier waar zelfs de honden dankbaar voor zijn!

Circle L Rescue profiteert van donaties van het GOODS-programma en vertelt iHeartDogs over het verschil dat deze ondersteuning maakt.

“Kennedy is meer dan een jaar geleden overgestapt naar onze redding. Ze was gevonden als een zwerfhond, met een nest puppy’s bij zich, waarvan er één al overleden was. Ze is ongelooflijk slim, maar een moeilijk te adopteren hond, omdat ze klein vee, pluimvee en katten zal doden.

Ze heeft een grote persoonlijkheid en doet alles op topsnelheid!”

Dankzij jou zijn ze in staat om honden die moeite hebben met het vinden van een thuis, zoals Kennedy, levend en gezond te houden wanneer andere asielen haar misschien hebben opgegeven en geëuthanaseerd.

“Toen we gisteren aankwamen met een gedoneerd pallet Blue Buffalo-voedsel van het GOODS-programma en Chewy, zag Kennedy de lading achterin de vrachtwagen en SPRONG in de vrachtwagen en bovenop de voerzakken met een ‘FINDERS KEEPERS’ van het type ‘Queen of the Dog Food Mountain’! Ondanks dat andere honden kwamen kijken wat ze had gevonden , bleef ze enkele minuten bovenop het voer terwijl het personeel foto’s maakte en lachte!”

Kennedy zal niet in staat zijn om AL dat voedsel te houden – maar ze zal direct profiteren van de zending die bij Circle L Rescue wordt afgeleverd!

“De donaties van het GOODS-programma zullen onze donatiedollars verder laten reiken, door onze voedselrekening te verlagen. Dit programma heeft een enorme impact op kleinere landelijke reddingen, die worstelen om gemeenschappen en dieren te helpen bij gebrek aan provinciale schuilplaatsen of ponden!”

– Cirkel L Rescue

Je maakt dit soort verhalen mogelijk elke keer dat je winkelt in de iHeartDogs-winkel! Wanneer u items zoals de onderstaande koopt, gaat een deel naar Greater Good Charities, om geweldige levensreddende programma’s zoals GOODS te ondersteunen!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.