Klassiek: Budweiser Clydesdales en puppyvriend zijn weer bij elkaar in reüniereclame

Budweiser’s Super Bowl-commercial uit 2014 met de titel “Puppy Love” toonde de vorming van een vriendschap en band tussen een Labrador Retriever-pup en Clydesdale die onafscheidelijk werd. De puppy sloop altijd naar de buren om zijn paardenvriend te zien, maar de pup werd toen geadopteerd en gedwongen hem achter te laten. De Clydesdales kwamen uiteindelijk bij elkaar en achtervolgden de hond om zich uiteindelijk te herenigen. Maar toen wierp social distancing opnieuw een barrière tussen hen op.

Dat is waar hun nieuwe commercial, “Reunited With Buds”, om de hoek komt kijken.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: KMBC 9 via YouTube-video

Nu plaatsen heropening beginnen te plannen, toont het een bar die zich klaarmaakt voor zaken. “We kunnen niet wachten om onze toppen te zien. Maar als we dat doen, laten we het dan veilig doen”, zegt de commercial aan het einde.

“Waar je ook bent en met wie je ook bent, vergeet niet om op een verantwoorde manier te drinken en je te herenigen. Welkom terug, Buds”, schreef Budweiser op YouTube.

Deze vrienden liggen op koers om elkaar snel weer te zien, en ze kunnen niet wachten!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!