Kinderen stalen puppy van haar moeder en dumpten haar vervolgens toen ze zich verveelden

Onnadenkende kinderen hadden een puppy van haar moeder gestolen en raakten vervolgens verveeld met haar. Ze dumpten haar in een afgelegen gebied zonder een manier om voor zichzelf te zorgen. De puppy verstopte zich angstig na het ervaren van wreedheid en verwaarlozing.

Reddingswerkers van Sidewalk Specials hoorden over de pup en probeerden haar te lokaliseren. Verbazingwekkend genoeg benaderde ze hen en leidde hen naar haar geheime plek. Ze volgden toen ze terugkeerde naar een gehemelte van gestapeld hout, waar ze zich opnieuw verstopte.

Een vrijwilliger greep naar haar en probeerde haar te ‘verleiden’ met hapjes. En het werkte! De puppy baande zich een weg naar de vrouw, in de hoop dat deze mens lief voor haar zou zijn. Op het moment dat de pup werd vastgehouden, smolt haar angst weg. Nu de hond veilig was, was het tijd om haar een eeuwig gezin te vinden.

Terwijl vrijwilligers van Sidewalk Specials haar terugbrachten naar het opvangcentrum, knuffelde de puppy, die nu Pepijn heet, met haar redder. Ze was zo dankbaar om haar verleden achter zich te laten! Laat Pepijn die martelende tijd los? Vindt ze haar nog lang en gelukkig? Als u wilt weten wat er vervolgens gebeurt, klikt u op afspelen in de onderstaande video.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!