Kinderen krijgen een tranentrekkende verrassing tijdens het vrijwilligerswerk bij Animal Shelter

Hoe langer een hond vermist is, hoe moeilijker het is om de hoop vast te houden dat hij terugkomt. Dat is hoe een gezin in Californië zich voelde toen ze twee jaar zonder hun hond genaamd Macho gingen. De pup rende weg toen ze van Sacramento naar Marysville verhuisden. Ondanks dat het een korte reis was, schrok macho van alle commotie, waardoor hij verdween.

Met twee jaar zonder waarnemingen dacht de familie Navarro dat hun geliefde hond voor altijd verdwenen was. Hij was een beste vriend van de vijf kinderen van het gezin, dus ze wilden hem meer dan wat dan ook terug.

Verloren hond thuis

Vermiste hond duikt weer op

Gelukkig had Macho een microchip met de actuele informatie van de familie. Dus toen Bradshaw Animal Shelter Macho oppikte, scanden ze zijn microchip om te zien of hij een eigenaar had. Jazeker, de informatie van Harmony Navarro dook op.

“Hij ging er rennend vandoor toen we op weg waren van Sacramento naar Marysville. Ik denk dat de beweging hem een beetje opschrikte en dat hij gewoon ging rennen,” zei Harmony.

Kinderen met verloren hond

Toen het asiel contact opnam met Harmony, kon ze het niet geloven. Ze overwoog het meteen aan haar kinderen te vertellen, maar toen bedacht ze een beter idee. Ze was van plan hen te verrassen door de meest hartverwarmende reünie ooit op te zetten.

Dus vertelde Harmony de kinderen dat ze zich die dag zouden aanmelden om vrijwilligerswerk te doen in het dierenasiel. Geen van hen dacht er eerst iets van, maar toen kwam er een bekende hond binnen.

Jongen met verdwaalde hond

De meest magische reünie

Iemand registreerde het moment dat de kinderen zich realiseerden waarom ze echt in het dierenasiel waren. Macho kwam de kamer binnen waarin ze zich bevonden, waardoor al hun harten smolten. Ze herkenden hem zonder twijfel en hij wist precies wie ze waren. Het was alsof er geen tijd was verstreken!

De oudere dochters snikten toen ze Macho’s naam opgewonden riepen. Ze hadden nooit gedacht dat ze hun hond terug zouden zien, dus het plan van hun moeder verraste hen echt.

Meisjes herenigd met verloren hond

GERELATEERD: Ontbrekende pitbull reist 1.500 mijl in slechts een paar weken

“We zouden hem nooit hebben gevonden zonder de microchip”, zei een van de dochters. “Hij was als mijn beste vriend, en toen hij wegliep, brak ik een beetje en viel uit elkaar.”

Gelukkig is de nachtmerrie van Macho die voorgoed verdwijnt nu voorbij. De familie is dankbaar voor dit wonder en het is een goede herinnering om nooit de hoop op te geven wanneer een hond vermist raakt. Als je dat nog niet hebt gedaan, zorg er dan voor dat de microchip van je hond up-to-date is, zodat hij sneller thuis kan komen als hij ooit verdwaalt.

Bekijk Macho Hereniging met zijn familie hier:

Uitgelichte afbeelding: YouTube