Kevin Bacon’s familie is in tranen na overlijden van hun reddingshond

Sterren Kevin Bacon en Kyra Sedgwick zijn getrouwd sinds 1988, en een ding dat hen bindt is hun gedeelde liefde voor honden. Ze hebben verschillende honden geadopteerd tijdens hun huwelijk, allemaal uit asielen en velen van hen Pit Bulls. Misschien is het samen adopteren van reddingshonden wel de sleutel tot een gezonde relatie!

Een van hun reddingshonden was een Pit Bull genaamd Lily, die ze als pup hebben gered. Lily hielp haar mensen zich geliefd te voelen toen hun kinderen opgroeiden en het huis uit verhuisden. Ze genoot er ook van om naar hen te luisteren als ze muziek speelden. Maar na zo vele jaren van prachtige herinneringen, is de beroemdheid paar afscheid nemen van de hond die ze gered vele jaren geleden.

Kevin Bacon knuffelt reddingspup

Een hartverscheurend einde van een liefdesverhaal

Het verhaal van hoe Bacon en Sedgwick Lily adopteerden heeft net zoveel liefde als elk ander romantisch boek. Lily werd achtergelaten in de buurt van het Yankee Stadium in New York toen ze nog maar een paar maanden oud was. Het koppel werd op slag verliefd op haar en wisten dat ze haar een liefdevol thuis moesten geven.

“Ik zou nooit kunnen zien dat ik ergens anders een huisdier vandaan zou halen dan uit een asiel – er zijn zoveel honden en katten die een thuis nodig hebben, en op de een of andere manier weten ze dat je ze hebt gered. Ze vergeten nooit dat je hen echt een groot plezier hebt gedaan – er is gewoon die onvoorwaardelijke liefde,” zei Sedgwick.

Kevin Bacon's kleine puppy

GERELATEERD: 12 Celebs die gepassioneerd zijn over Pit Bulls

Lily zag eruit als een Pit Bull, waardoor het echtpaar alleen maar enthousiaster werd om haar te adopteren. Pit Bulls zijn vaak de laatste om geadopteerd te worden vanwege de stereotypen rond hen, dus ze verdienen extra liefde. Maar nadat ze later Lily’s DNA hadden getest, ontdekten ze dat ze geen Pit Bull ras in zich had. Ze waren een beetje teleurgesteld, maar natuurlijk waren ze nog steeds even dol op Lily.

Nu, na ongeveer 13 jaar samen, moest de familie afscheid nemen van Lily.

Kyra Sedgwick met reddingshond

Rust in vrede, Lily

Zowel Bacon als Sedgwick plaatsten eerbetonen aan Lily op hun Instagram-pagina’s. Geen van beiden vermeldde wat de doodsoorzaak was, maar het is duidelijk dat het verlies voor hen beiden hartverscheurend was.

Bacon postte een serie foto’s met een eenvoudig bijschrift. Sommige van de foto’s zijn van Lily als een kleine puppy, en andere tonen haar knuffelend met haar familieleden. Sedgwick postte een foto van Lily liggend in haar hondenbed met een hartverwarmend bijschrift.

Reddingshond door zelfportret

“Moest vandaag afscheid nemen van onze lieve gekke meid. Hoewel ze een stukje van mijn hart met zich meenam, was het het waard! RIP Lily,” schreef Sedgwick.

De acteurs zullen veel tijd nodig hebben om te rouwen om het verlies van hun hondachtige metgezel. Veel andere beroemdheden reageerden op de berichten om hun medeleven te delen, met inbegrip van Michelle Pfeiffer en Chelsea Handler.

Kevin Bacon's familie's reddingshond

Rust in vrede, Lily. Bedankt dat je zoveel liefde aan je familie hebt gegeven!

Featured Image: Instagram

Source link