Je hielp Barbossa en zijn 20 verlaten metgezellen levensreddende zorg te ontvangen

Een deel van elke aankoop die u doet bij iHeartDogs.com wordt gedoneerd aan Greater Good Charities. Ze zijn een ongelooflijke groep liefdadigheidspartners die mensen en huisdieren helpen. Het zijn klanten zoals jij die hun missie mogelijk maken.

Barbossa en zijn broers en zussen werden gevonden toen ze slechts zes weken oud waren, nadat ze waren gedumpt in het landelijke gebied rond een klein stadje in Oklahoma. Hij was een van de meer dan 20 honden, die allemaal in dezelfde kleine ruimte leefden.

Barbossa

Zoals je kunt verwachten, waren de leefomstandigheden niet ideaal. In feite hadden alle honden in de winter samengekropen voor warmte onder een geïmproviseerd buitenasiel. Ze verstopten zich zo goed als ze konden voor de elementen onder de leuning, maar er leefden zoveel honden in zo’n kleine, ongeschikte ruimte.

Gelukkig is de Stichting Vrienden van de Shelter vond ze toen ze dat deden. Ze waren in staat om Barbossa en al zijn zeven broers en zussen te redden. Natuurlijk konden ze geen van de honden achterlaten om in ellende te leven. Dus iedereen werd gered en gesteriliseerd / gecastreerd.

Sinds Stichting Vrienden van de Shelter Is een op pleeg gebaseerde redding, Barbossa en zijn broers en zussen hadden het geluk om naar hetzelfde prachtige pleeggezin te gaan terwijl ze wachtten op een eigen gezin voor altijd.

Wanneer je ermee instemt om een pleegkind te zijn, biedt de redding die je doormaakt je alles wat de dieren binnen je zorg nodig hebben. Dit omvat alles wat nodig is om hun hongerige buiken vol te houden.

“We kunnen het GOODS-programma niet genoeg bedanken! Het geld dat we mogen besparen is enorm en stelt ons in staat om het uit te geven aan medische gevallen en sterilisatie/castratie”, aldus de Stichting Vrienden van het Asiel.

Gelukkig, dankzij hun voerkosten die worden gecompenseerd door het GOODS-programma, Stichting Vrienden van het Asiel kan het geld toewijzen voor waardevolle benodigdheden zoals het steriliseren en castreren van dieren. Miljoenen honden worden elk jaar geëuthanaseerd in de Verenigde Staten omdat er simpelweg niet genoeg ruimte voor hen is in een asiel. Sterilisatie en castratie redt levens door niet toe te staan dat dieren dakloos worden geboren.

Barbossa was een van de laatste twee van zijn nesten die nog geadopteerd moesten worden. Maar dankzij al het harde werk van het asiel, was hij in staat om een liefdevolle familie voor altijd van zichzelf te vinden.

Het is dankzij u, en uw aankopen van de iHeartDogs winkel, dat we kunnen blijven doneren aan Greater Good Charities en het GOODS-programma kunnen helpen financieren. Het komt door jij dat dierenasielen zoals de Vrienden van de Shelter Foundation zijn in staat om het levensreddende werk te doen dat ze doen en kunnen huizen blijven vinden voor alle verdienstelijke honden. Dus, Bedankt!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.