Je hebt geholpen voorkomen dat verlaten en risicohonden worden geëuthanaseerd!

Elke aankoop in de iHeartDogs-winkel doneert een deel van de winst aan Greater Good Charities, dat verschillende liefdadigheidsprogramma’s ondersteunt. Die liefdadigheidsprogramma’s helpen bij het geven van noodzakelijke benodigdheden aan dieren in nood. Dankzij geweldige supporters zoals jij worden hierdoor veel levens gered!

Het GOODS-programma van Greater Good Charities heeft geholpen bij het redden van veel asieldieren bij de LBS RSQ Foundation in Fitzhugh, Oklahoma. De organisatie in Oklahoma richt zich op het redden van dieren met een hoog risico, zoals dieren in overvolle opvangcentra die het risico lopen op euthanasie en dieren die in de steek zijn gelaten en gedwongen zijn om op straat te leven.

Verlaten hond voor redding

Natuurlijk wil elke dierenorganisatie zoveel mogelijk harige vrienden helpen, maar dat is niet realistisch zonder de juiste fondsen en voorraden. Het GOODS-programma doneert dus basisbehoeften aan de honden van de LBS RSQ Foundation, zoals voedsel, traktaties, speelgoed en bedden. Die donaties maken het voor vrijwilligers gemakkelijker om honden te redden zonder zich zorgen te maken over extra benodigdheden om voor hen te zorgen. Dus, ongeacht de grootte van een donatie, het helpt honden te redden!

Deze donaties redden levens!

Leveringen van het GOODS-programma hebben veel honden gered van euthanasie en verlating. Met consistente donaties zal de organisatie levens blijven redden!

De vrijwilligers van de organisatie hebben gemerkt dat de honden zich gelukkiger en gezonder gedragen nu ze alles hebben wat ze nodig hebben om te gedijen. Elke pup lijkt dankbaar om een tweede kans op het leven te krijgen. De hond op de foto’s is slechts een van de vele honden die een prachtige transformatie hebben ondergaan sinds ze zijn gered.

Geredde hond blij gezicht

“De impact van het GOODS-programma heeft ons eerlijk gezegd een zucht van verlichting gegeven”, schreef de LBS RSQ Foundation. “Die zorg om alleen de basis te bieden, is niet langer een zorg. We kunnen ons volledig inzetten voor de gezondheid en verzorging van het dier. Onze missie kan doorgaan met het GOODS-programma en we zijn erg dankbaar voor een dergelijk programma om ons een handje te helpen.”

Dit alles werd mogelijk gemaakt dankzij donaties van uw aankopen. Elke keer dat producten worden gekocht in de iHeartDogs-winkel, helpt het GOODS-programma van Greater Good Charities asielhonden de benodigdheden te geven die ze nodig hebben om te gedijen. Meer gedoneerde producten betekent dat er meer honden gered kunnen worden, dus elke klant bij iHeartDogs is een held.

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.