Je hebt geholpen bij het verstrekken van levensveranderend hondenvoer aan gezinnen in nood

Wanneer u winkelt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities. Greater Good Charities helpt veel dieren in nood via het GOODS-programma, dat voedsel en andere essentiële benodigdheden doneert aan opvangcentra en reddingen. Die donaties kunnen levensreddend zijn voor veel dieren in nood. Bovendien kunnen de donaties gezinnen ook helpen hun harige vrienden gezond te houden in moeilijke tijden.

San Diego Humane Society is een van de vele organisaties die profiteren van de donaties van het GOODS-programma. Ze gebruiken de voedseldonaties die ze ontvangen vaak om worstelende ouders van huisdieren in de gemeenschap te helpen. Ze werken samen met andere organisaties zoals FACE Foundation en Orange County Animal Care om het voedsel uit te delen aan gezinnen die het anders moeilijk kunnen betalen.

Donaties van hondenvoer in San Diego Groter goed

FACE Foundation biedt financiële hulp aan gezinnen met een laag inkomen, mensen die dakloos zijn, gehandicapten, veteranen, senioren en andere mensen die het risico lopen hun geliefde huisdieren te verliezen. Orange County Animal Care runt elke maand een drive-thru voorraadkast voor hondenouders in nood. Met deze organisaties die samenwerken met de San Diego Humane Society, kunnen ze meer hondenbezitters dan ooit helpen.

Er zijn vier drukbezochte dagelijkse distributiesites in de omgeving van San Diego voor deze voedseldonaties. Tot nu toe is er meer dan 40.000 pond Nutro-voer voor huisdieren uitgegaan. In slechts twee maanden tijd hebben ongeveer 13.000 ouders van huisdieren en tienduizenden huisdieren gezond voer voor huisdieren gekregen. Elk gezin dat dit voer ontvangt, is enorm dankbaar omdat het hen helpt hun hond bij zich te houden, zelfs in moeilijke tijden.

Honden en mensen bij elkaar houden

Het helpen van honden in asielen en reddingen is cruciaal, maar er zijn veel honden die al zijn geadopteerd die ook hulp nodig hebben. Daarom zijn veel organisaties in de omgeving van San Diego gepassioneerd om ervoor te zorgen dat honden onder alle omstandigheden bij hun dierbaren kunnen blijven.

Voedseldonaties geven aan honden

“Bedankt GOODS en MuttNation voor dit geschenk aan eigenaren van gezelschapsdieren in San Diego! Dankzij uw vrijgevigheid konden we geld omleiden om extra hulp te bieden bij dierenartsen!” San Diego Humane Society schreef.

Hondenliefhebbers die winkelen in de iHeartDogs-winkel helpen mensen in nood, waaronder deze huisdieren en ouders van huisdieren in San Diego. Zelfs kleine aankopen kunnen een verschil maken. Dus, bedankt aan alle helden die bij iHeartDogs hebben gewinkeld om impact te maken!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor opvangcentra en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.