Jason Kelce’s hond Winnie is overleden: “Verloren deel van mijn ziel” Rust in vrede

Kylie Kelce, echtgenote van de beroemde NFL-speler Jason Kelce, ging onlangs naar sociale media om haar diepe verdriet te delen na de dood van hun geliefde Ierse wolfshond, Winnie. Via een ontroerende Instagram-post presenteerde ze een reeks foto’s die Winnie’s reis met het gezin vastlegden, van tedere momenten van Jason Kelce die liefdevol op Winnie’s hoofd klopt tot aangrijpende beelden van Kylie in haar bruidsjurk, liefdevol neerkijkend op Winnie.

Het bijschrift bij deze oprechte foto’s onthulde Kylie’s levenslange betovering met Ierse Wolfshonden. Ze vertelde hoe haar fascinatie begon in haar jeugd, culminerend in een bureaubladmap met de titel ‘Gods geschenk aan de aarde’, gevuld met zorgvuldig verzamelde afbeeldingen van het ras van internet. Deze passie, onthulde ze, leidde haar uiteindelijk naar Winnie, die niet alleen aan haar verwachtingen voldeed, maar deze ook overtrof en de essentie belichaamde van wat ze altijd voor ogen had gehad in een wolfshond.

Kylie uitte haar diepe verdriet en verwoordde het immense verlies dat ze voelde en verklaarde:

“Ik heb vandaag een deel van mijn ziel verloren, maar ik weet dat ze vrede heeft. Ik hou van je, Winn. Je zult altijd mijn eerstgeboren kind zijn.” Dit gevoel onderstreepte de speciale plaats die Winnie in haar hart innam en de diepe band die ze deelden.

De stortvloed aan steun van familie en vrienden in de commentarensectie onderstreepte de impact die Winnie had op de mensen om haar heen. Jason Kelce’s broer, Travis Kelce, en zijn ex-vriendin, Kayla Nicole, lieten beiden condoleanceberichten achter, als erkenning voor het mooie leven dat Winnie leidde en de vreugde die ze in het huishouden van Kelce bracht.

Naast dit persoonlijke eerbetoon onderhoudt de familie Kelce ook een speciaal Instagram-account voor hun huisdieren, waarmee ze hun toewijding aan hun harige familieleden benadrukken. Dit verhaal, met zowel Winnie als hun andere Ierse wolfshond, Baloo, dient als een bewijs van de diepe genegenheid van de Kelce voor hun honden en de gekoesterde herinneringen die ze nog steeds koesteren.