Hopeloos romantische Golden Retriever wordt verliefd op het buurmeisje

Toen een Golden Retriever en een Rodeshian Ridgeback in naburige huizen verliefd werden, kon zelfs een hek hen niet uit elkaar houden. De twee pups bezochten elkaar elke dag en deelden en wisselden zelfs speelgoed uit over de scheidslijn.

Dus nadat dit een tijdje doorging, besloten hun families eindelijk om een aantal “hekloze” playdates te regelen, en hun vriendschap is gewoon de liefste om te zien.

PennyandPax

Hoe het allemaal begon

Pax’ ouders begonnen een patroon op te merken. Elke keer als ze hun lieve jongen buiten lieten, ging hij recht op een specifieke plek langs hun heklijn. Daar stond hij dan, zodat hij verlangend naar de achterdeur van hun buurman kon staren. Waarom? Want daar zou hij wachten op het buurmeisje.

Zelfs hun buren begonnen Pax’ preoccupatie met hun pup op te merken. Ze zagen hem vaak op zoek naar Penny en ze stuurden pax’s ouders zelfs foto’s van hem die in hun tuin staarde. Gelukkig voor de liefdeszieke pup waren de gevoelens wederzijds. Penny, de Ridgeback naast de deur, had ook affiniteit met de prachtige Golden Retriever.

Pax is zelfs een van de weinige redenen waarom Penny bereid was haar angst voor sneeuw onder ogen te zien. Nadat de achtertuinen van de pups bedekt waren met een flink aantal centimeters sneeuw, werden Penny en Pax een hele week gescheiden. Ze was simpelweg te bang om in de sneeuw te kruipen. Maar het duurde niet lang voordat de liefde het won van angst. Toen er eenmaal een pad was geschept en ze Pax’s mooie gezicht op haar zag wachten, was Penny eindelijk bereid om de sneeuw in te rennen om hallo te zeggen tegen haar beste vriend.

Kort daarna was het paar terug om elkaar elke ochtend te begroeten en speelgoed over het hek te delen. Dus de volgende stap was natuurlijk om wat “officiĆ«le” playdates voor de pups te regelen, zonder een hek ertussen. En ze gingen precies zo goed als hun ouders hadden gehoopt!

“Ze kunnen het gewoon zo goed met elkaar vinden, dat we het gevoel hadden dat we ze niet uit elkaar konden houden”, zegt de moeder van Pax.

Kussen

Ze bedekten elkaar met kusjes, werden gematcht met hun speelstijl, en iHet was duidelijk dat ze allebei heel veel van elkaar hielden. Het was een match made in puppy heaven, en het is een van de beste liefdesverhalen die we ooit hebben gezien.

Je kunt de hartverwarmende video van hun liefdesverhaal hieronder bekijken. En als je geen genoeg kunt krijgen van dit schattige hondenkoppel, kun je ze bijhouden via de Instagram-pagina van Pax.

Uitgelichte afbeelding: Instagram