Hooch De Duitse Dog ziet er beter uit in crocs dan enig mens ooit

Duitse Doggen hebben enkele van de grootste poten in de hondenwereld, dus het is geen wonder dat ze het moeilijk hebben om comfortabele schoenen te vinden. Voor een hond genaamd Hooch veranderde dat allemaal toen ze imitatie Crocs ontdekte. Gemaakt van een PEVA-achtig materiaal, deze kleurrijke dia’s helpen voorkomen dat Hooch’s honden blaffen.

Hondenmoeder Holly Smith ontdekte de blauwe hond “Crocs” online en wist dat Hooch ze moest hebben om haar tedere voetzolen te beschermen. Smith wist dat de gekke schoenen voor een leuke fotoshoot zouden zorgen. Ze had geen idee dat haar pup van hen zou gaan houden.

Zodra Smith het hondje Crocs aan haar voeten vastbond, voelde Hooch de behoefte om haar spullen te laten zien. Ze draagt vaak laarzen om haar poten te beschermen tegen de elementen, maar de geperforeerde, ademende klompen waren een geheel nieuwe ervaring.

“Ze was meteen opgewonden toen ik ze aantrok, en we MOESTen een proefwandeling maken”, vertelde Smith aan The Dodo.

Haar Crocs voelden zo goed, Hooch wilde meer doen dan alleen lopen – ze wilde rennen!

Haar elektrische blauwe voeten hielpen ook om extra genegenheid uit haar lokale gemeenschap te halen (zelfs meer dan de hond ter grootte van een pony meestal krijgt).

“Ze houdt van hen,” zei Smith. “Ze krijgt extra aandacht als ze ze draagt.”

Hooch heeft momenteel slechts één paar Crocs, maar ze draagt ze de hele tijd en staat open voor het verzamelen van de hele regenboog van hondenklompen met rubberen zolen.

Hoewel Hooch’s klompen haar online en in het echte leven zeker de meeste aandacht hebben gebracht, zijn ze niet het enige stijlvolle item in haar garderobe.

Samen met haar honden- en katachtige broers en zussen, geniet ze ervan om zich te verkleden voor de feestdagen en daarna. Hier viert ze Thanksgiving met haar harige metgezellen.

En hier komen ze in de kerstsfeer met hun elfenkostuums.

Voor Halloween leunde ze in haar paardachtige maat door zich te verkleden als volbloed.

Ondanks haar grootte is Hooch echt een vriendelijke reus. Ze houdt ervan om nieuwe mensen en pups (vooral kleine honden) te ontmoeten, tijd door te brengen met haar moeder en broers en zussen en haar nieuwste outfits te laten zien.

Ze doet haar best om haar hervonden roem niet naar haar hoofd te laten gaan, maar ze houdt zeker van de extra aandacht!

Wil je meer zien van Hooch en haar harige metgezellen? Volg ze op Facebook om te zien welke leuke, chique outfit ze vervolgens zullen uitbreken.

Uitgelichte afbeeldingen via Facebook