Hondvriendelijke traktaties voor het grote wild

Hond die op deken naast voetbal voor achtergrond van een voetbalveld legt

Haal de snacks tevoorschijn en trek je truien aan, want het is die tijd van het jaar – het voetbalseizoen. Vergeet niet om je harige vriend bij het betrekken van je wedstrijddagfeestplannen te regelen en smakelijke hapjes te maken!

Hoewel de meeste menselijke traktaties een no-go zijn om met uw pup te delen, zijn er enkele hondvriendelijke die met de staart kwispelen van goedkeuring zullen krijgen. Bekijk deze feestelijke, voetbalvriendelijke opties die zowel veilig als lekker zijn voor uw pup om van te genieten tijdens de grote wedstrijd.

Vergeet niet om altijd groen licht te krijgen van uw dierenarts voordat u nieuwe voedingsmiddelen in het dieet van uw hond introduceert en met mate te serveren.

DE RAAD VAN DE SCHORSCUTERIE

Charcuterieborden zijn een populaire feestkeuze onder het menselijke publiek, maar het maken van een bord voor uw hond kan een snelle en smakelijke manier zijn om enkele van hun favoriete lekkernijen te serveren. De meeste charcuterieborden bevatten een combinatie van gezouten vlees, kaas en fruit, en een hondveilige optie kan veel van dezelfde dingen bevatten, alleen met enkele aanpassingen. Als je het gezouten vlees laat vallen (vanwege het hoge natriumgehalte) maar de kaas en het fruit bewaart, heb je een schorsCuterie Board klaar om te gaan!

Zolang je harige vriend geen lactose-intolerantie heeft, voeg je kleine plakjes kaas en een combinatie van hondveilige groenten en fruit toe aan een bord, bord of in aparte kommen. Je kunt zelfs wat van hun brokjes toevoegen, een klodder xylitolvrije Griekse yoghurt of gehakt kalkoenspek. Wees er creatief mee en voeg toe waarvan je weet dat je pup ervan zal genieten.

PITABROODJE

Het is geen wedstrijddag zonder pizza! Hoewel je misschien in de verleiding komt om een plakje met je hond te delen of hem zelfs wat pepperoni te geven waar hij van kan genieten, moet je er rekening mee houden dat veel van de ingrediënten in klassieke pizzarecepten schadelijk zijn voor honden, zoals de ui en knoflook in de saus en het vaak hoge gehalte aan zout en olie.

Neem voor een hondveilige optie kleine stukjes pitabroodje, schep er ongezoete appelmoes of xylitolvrije pindakaas op, strooi er een kleine hoeveelheid kaas over, doe het in de magnetron tot de kaas smelt en wacht tot het is afgekoeld om te serveren. Je kunt ook toppings zoals spek of ananas toevoegen op basis van wat je hond lekker vindt.

PINDAKAASTRAKTATIES IN DE VORM VAN EEN VOETBAL

De meeste ouders van huisdieren kunnen bevestigen dat pindakaas een hit is onder hun harige vrienden. Waarom probeer je niet een van onze favoriete recepten voor pindakaastraktaties, maar dan met een voetbalflair? Verwissel de traditionele botvormige koekjesvorm en vorm in plaats daarvan de lekkernijen om op kleine voetballen te lijken om een feestelijk tintje te geven aan je wedstrijddagviering.

KOM MAAR OP MET HET SPEK

Als je toevallig spek op het menu hebt staan voor de wedstrijddag, zet dan wat opzij en probeer deze smakelijke hondentraktatie met spek met pompoen en haver toegevoegd aan de mix. Spek dat met mate wordt genoten, is vaak een favoriet bij hondenfans, of het nu in een traktatie wordt gebakken of op zichzelf wordt gegeven.

Bij Dogtopia zijn we fan van kalkoenbacon, vooral wanneer we onze Makin’ Bacon-evenementen houden die de Dogtopia Foundation steunen. Kalkoenspek kan een gezonder alternatief zijn voor honden om van te genieten. Kies bij het uitzoeken van je snacks voor een kalkoenbacon-optie die niet is uitgehard, natriumarm en ongekruid.

De wedstrijddag kan een feest zijn voor iedereen, inclusief je hond! Terwijl je je favoriete team aanmoedigt, kan je pup zich uitleven met een nieuwe favoriete snack.