Hondenmoeder doet alles om haar pup een verjaardag met Minion-thema te geven

Wanneer de tijd van het jaar aanbreekt dat onze harige familieleden zijn geboren of gered uit het asiel, willen sommige ouders echt alles uit de kast halen om het te vieren.

Wat zou het leven immers zijn zonder de harige liefdes van ons leven? Onlangs organiseerde een hondenmama een verjaardagsfeestje met Minion-thema voor haar zoontje, en de video die ze plaatste gaat viraal.

Ivor

Het is duidelijk door de recente videoclip gepost door Tik Tok gebruiker @Hannahwantsdj dat ze absoluut dol is op haar harige “zoon” Ivor. (In feite is dat precies hoe ze hem noemt in het bijschrift van de video).

Ik bedoel, alleen de meest liefhebbende hondenmama zou zoveel moeite doen om haar lieve hulpje zo te verwennen. Als de virale video begint, speelt het “Despicable Me” themalied op de achtergrond. Dan krijgt de kijker een rondleiding door de uitgebreide Minion-decoraties.

Er zijn bijpassende ballonnen, banners, servetten, tafelkleden en feestmutsen die elke vierkante centimeter van de ruimte versieren. En zelfs de hondendesserts zijn aangepast aan het Minion-thema.

Nadat we een rondleiding hebben gekregen van alle prachtige decoraties, laat de video zien hoe Ivor’s moeder zijn prachtig versierde taart vasthoudt terwijl de feestgangers buiten beeld het klassieke liedje “Happy Birthday” voor hem zingen. Ook zij past bij het Minion-thema en is gekleed in een schattig kostuum dat past bij Ivor’s blauwe verjaardagsbandana.

Wachten op taart
TikTok

Het was duidelijk aan zijn gedrag te zien dat lieve Ivor zijn opwinding nauwelijks kon bedwingen, want zijn moeder moest hem er steeds aan herinneren om “te blijven” terwijl ze zongen. Hij kan zijn ogen niet van zijn taart afhouden, en wie kan het hem kwalijk nemen? Zijn taart ziet er absoluut geweldig uit!

De video eindigt als Ivor’s moeder de versieringen verwijdert die in zijn taart vastzaten en hem dan naar beneden laat zakken naar de jarige. Confetti komt over het scherm terwijl we ons afvragen of hij alles in een paar happen opeet of dat zijn moeder de taart in stukken snijdt en serveert.

Ivor met smeltende taart

Tussen alle uitvoerig gecoƶrdineerde decoraties en een schattig opgewonden jarige, is het geen wonder waarom deze video viraal is gegaan. Met alle kommer en kwel in onze sociale media scrolls, is deze video precies het soort glimlach-inducerende inhoud dat zo velen van ons nodig hebben om te zien.

We kunnen gewoon niet genoeg krijgen van al deze schattigheid. Gelukkige vijfde verjaardag, Ivor! Het lijkt erop dat je de jackpot hebt gewonnen, om samen met zo’n liefhebbende moeder te leven!

Bekijk de volledige video hieronder.

Uitgelichte foto: Instagram