Hondeneigenaren schopten hem eruit, vrouw stemt ermee in om zijn poot voor altijd vast te houden

Stephanie’s hond Hank overleed zes weken geleden. Ze was in rouw, maar werkte nog steeds de kracht op om vrijwilligerswerk te doen in haar plaatselijke opvang. Toen ontmoette ze Rudy. Rudy, ongewenst door zijn vorige eigenaar en potentiĆ«le adoptanten, zat in zijn kennel. Hij was verdrietig en eenzaam.

In plaats van dat zijn baasjes hem teruggaven aan het asiel waar hij geadopteerd was, openden ze wreed de deur en lieten hem naar buiten. Gelukkig werd hij gevonden door de dierenbescherming, die hem naar hun asiel bracht. Stephanie richtte haar aandacht op Rudy toen hij haar het hardst nodig had. Al snel viel ze halsoverkop voor de bijzondere pup. Stephanie wist wat haar te doen stond.

Stephanie belde haar man en vertelde hem alles over Rudy. Ze wilde hem adopteren, maar haar man bleef vragen of ze het zeker wist, aangezien ze Hank net kwijt waren. Stephanie zei dat ze ook niet zeker was van Hank toen ze hem in het asiel vonden, en hij werd uiteindelijk hun droomhond.

Het compromis dat ze overeenkwamen was om Rudy te koesteren en te zien hoe het gaat. Stephanie’s belangrijkste doel was om Rudy zo snel mogelijk uit het asiel te krijgen. En dat is precies wat er gebeurde! Tijdens zijn vrijheidsrit was Rudy bang en legde hij huilend zijn hoofd op Stephanie’s schouder.

Het verhaal gaat verder en Rudy vindt de liefste manier om zijn gevoelens te uiten. De arme pup had veel dingen om door te werken, maar had nu Stephanie aan zijn zijde om dit te doen. Je kunt niet missen wat er daarna gebeurt!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!

Feature afbeelding met dank aan handsome_hank_and_pals / Instagram