Hondenduo belt zestien keer 911 keer in 30 min, politie duperend

Remy en Bomber zijn geen doorsnee honden. Om te zeggen dat ze slim zijn, is een enorm understatement! Het doggy-duo liet politieagenten stomen toen ze meerdere 911-oproepen ontvingen in een tijdsbestek van 30 minuten. In de eerste noodoproep kon de dispatcher een “kemphaan” horen en toen eindigde de oproep. Politieagenten werden naar de woning gestuurd om onderzoek te doen.

De agenten klopten op de deur, maar hoorden alleen honden blaffen. Ze belden de dispatch om hen te laten weten dat alles duidelijk was, maar toen dispatch uitlegde dat ze het volgende half uur nog 15 oproepen ontvingen. Voor alles wat ze wisten, had iemand in ernstige nood kunnen verkeren!

De agenten kwamen via de garage de woning binnen en plaatsten een oproep aan de huiseigenaar. Eenmaal binnen controleerden de agenten de woning grondig. De mobiele telefoon bevond zich in een thuiskantoor. Remy en Bomber hadden 911 gebeld via het noodscherm van de telefoon. De honden zwaaiden opgewonden met hun staart, blij om de politieagenten te zien.

De hele stad was opgelucht dat iedereen in orde was en dat de noodsituatie van de pups slechts een “woof” was voor aandacht. Om het hilarische verhaal te zien ontvouwen, speel je de onderstaande video af.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!